Pazartesi, Şubat 12, 2007

Jazz



Hürriyet bugün bir en iyiler yayınlamış. Paylaşmak istiyorum.

EN İYİLER

1 İSTANBUL JAZZ CENTER İSTANBUL
2 NARDİS JAZZ CLUB İSTANBUL
3 BABYLON İSTANBUL
4 Q JAZZ BY LES OTTOMANS İSTANBUL
5 JAZZ CAFE İSTANBUL
6 SWISS AMBASSADOR ANKARA
7 DULCINEA İSTANBUL
8 FİGE ANKARA
9 BEYAZ EV ANKARA
10 SARDUNYA İZMİR


JÜRİ
İzzet Öz / Müzik yazarı
Sedat Ergin /Milliyet Gazetesi Gn. Yay. Yön.
Hülya Tunçağ /Caz eleştirmeni
Lütfi Varoğlu /Ankara Caz Derneği Başkanı
Görgün Taner /İst. Kültür Sanat Vakfı Gn. Md.
Faruk Eczacıbaşı /Eczacıbaşı Hol. Yön. Kur. Bşk.
Deniz Kavukçuoğlu /Caz meraklısı yazar
Selahattin Hakman /Sabancı Hol. Enerji Gr. Bşk.
Özlem Yalın /Caz meraklısı tasarımcı
Adnan Bulu /İzmirli müzisyen

Özlem'e kıyak yaptım..arkadaş diye:) Nardis'e bende bayılıyorum hep gidiyorum.

1 yorum:

Sybella dedi ki...

Ben de Nardis'e gitmek istiyorum....Bir daha sefere artık:)