Cuma, Ağustos 27, 2010

Yaz kadınları ne güzeldir Sonyam..

Gerçek dostlarım tüm parmaklarımın sayısını geçmez benim. Herbirinin hayatımda çok önemli yerleri vardır, hepsi birbirini tanımaz bazen, vakit geçirtmem hepsiyle birbirlerine ama hepsini ayrı ayrı severim, hepsi başka dostlarımdır benim, sevgi dostum, ağlama dostum, en çok gülme dostum, her bir birşey dostum vardır, bunlardan biri de Kızıl Sonya'dır, kızıl Sonya herşey dostudur, gezme, dert dinleme, kafasını şişirme, gülme rekoru, ağlama rekoru, bazen sessizce oturma rekoru dostudur.

Kızıl Sonya'nın bir diğer ozelliği de bıkmadan usanmadan her sene doğumgünü kutlamalarını yapmasıdır. Bu sene biz ilk kez gidemiyoruz, malum Aiş var, bizim lojistik sorunlarımız var, adadan Kalamışa gitmemiz kafadan üç saat sürer hehehe. Ama illaki alternatif bir kutlama yaparız nasılsa adada..Amsterdam'da, kimbilir Barcelona'da...

Kızılım Sonyam..tüm gün dinlettiğin benim en sevdiğim doğum günü şarkısı burdan da sana geliyor..hadi bakalım hooop..iyi ki varsın..iyi ki doğdun..seni çok seviyorum..




Ha birde Kızıl hatırlar mısın bilmem..yastığında çirkin bir adam vardı annenle baban miki fare olurken..hahahyt....



Çok yaşa sen e mi? Hep dost hep yanyana olalım..hep en zor günlerimizde destek, en güzel günlerimizde kahkaha olalım birbirimize...