Cuma, Ağustos 27, 2010

Bebeğimi göbeğime bağlıyorum..

Leo Aliş doğmadan önce bir dünya aparat almıştım ben. Bunlardan en soru şaretle karşılananı Mobywrap olmuştu, aman canım kullanamazsın, o ne ki?, hmm deli misin gibi sorularla karşılatığım bir wrap. Doğumundan itibaren son derece efektif kullandım ben wrapı. 4.5 ayı tamamladığımız şu dönemde akşam orman gezilerimizi bu wraple yapmazsak geziden hiç memnun kalmıyor oğlan..bence parasını çoktan çıkarmış ürünlerden birisidir kendileri.

Asıl geçenlerde oğlan bana bağlı, koşuyorum, ada motoruna yetişmeye çalışıyorum, çicek satan esmer vatandaşlarımız gördüler bizi..ah bunumuzu da çaldılar dediler bana. İçerledim pekçe, çalmadım ki ben diye, dünyanın en kullanışlı bebek taşıma zımbırtısını büyük bir keyifle paylaşıyorum olsa olsa..çalmak ne ki..

2 yorum:

Ersin dedi ki...

Şahane bişey bu sevgili nasıl da mutlu oluyor mini....

Tanya's dedi ki...

AMan mini bayılıyor..birkaç foto çeksen de mutluluğunu paylaşsam seninle hehe..