Pazartesi, Ocak 12, 2015

Lego

Cocuklugumda en sevdali oldugum oyuncak Lego idi benim. O zaman elbette bu kadar cok cesit, ve alim gucu olmadigindan, insanin ancak bir iki set Legosu olurda, benim Lego setlerim daha sonra yegenim Kero'ya gecti, simdi de paketlenip Leo'ya gelmek uzere anane valizine girdiler bile.

Bir cocugun tum becerilerini gelistiren bir oyuncak Lego, el becerileri, el-beyin koordinasyonu, hayal kurma, yeniden yapilandirma, sorun cozme, ipad ve tvden uzaklastirma ve en onemlisi saatlerce ugrasabilme.

Leo Lego'nun Starwars serisine cok merakli, tum biriktirdigi parasini ve bizim paralarimizi Starwars'a yatiriyor. Ve harcanan her kurusu sonuna kadar hakediyor Lego.

Yaklasik 2 yasindan beri oynuyor, Duplolarla baslayan maceramiz, 3 yasinda kucuk parcalilara donustu ve o gunden beri yatirimlarimiz devam ediyor.

Baska hic bir oyuncak istememesi de bence hic acaip degi, ben de olsam istemezdim!

Konuya iliskin elbette daha cok yazacaklarim var, ama okuldaki bloglama dersinden ancak bu kadar yaziyorum.(evet blog nedir diye ders var, tovbeler tovbesi!)


 Anne ogul aski isimli calismamizdan.


Hiç yorum yok: