Çarşamba, Mart 07, 2012

Ontraxs 2012!

Benim biricik sevgilim Marklin hastasıdır, evde dioramalar yapılır, sökülür, Marklinler alınır, satılır ayrı bir dünyası vardır ve bu dünyada bir sürü de dostu.

Bu dostlar Mart 2012 de Utrecht Hollanda'da düzenlenen Ontraxs International Model Railway Event kapsamındaki yarışmada en muazzam kurgu ödülünü aldılar. Bu ödül model tren işinde dünyanın Oscarı! Kurgunun teması Selçuk Efes'ti. Kurgunun Utrecht'e taşınması, kurulması herşey muhteşemus organize edilmiş. Hep sevgiliden dinliyorum ben bunları.

Sevgili Abdullah Usta'yı ve yapımda ve yayında emeği geçen tüm ekibini canı gönülden tebrik ediyorum.


Merak edenlere kurgu yukarıda, aman şahane, biz her gece izleyip duruyoruz.

6 yorum:

Nana dedi ki...

Oy ama oy yahu. Bu nasıl sabır işidir. Bu nasıl bir güzelliktir.
Ersin Abiye sonsuz başarılar diliyorum.
"İçinden tren geçen şehirler de semtler de ve evler de güzeldir. Huzurludur çünkü!" ben bunu bilir bunu söylerim.

Tanya's dedi ki...

Nana,

Hemde ne oy di mi:))))

Ersin abin şahanedir, minnak minnak oynar bunlarla ve trenlere hele de buharlılara bayılır.

Itır dedi ki...

Hariika! bizim ufakken vardı evde bi tren seti, tabii cok sade bişey, dağları vardı, tünelleri, minik hayvanları, ağaçları..şimdilerde babam yeniden canlandırmaya çalışıyor, kadıköyde bi dükkanda lokomotif için eksik bir parçayı buldu ve çalışmalar başladı..ufaklıklar içinde müthiş olacak..fakat bu çok acayipmiş!! :)

Tanya's dedi ki...

Itır,

Modeltrencilik başka birşey, kocaman adamlar aslında çocuklar:))

Babaya keyifli kurgular dilerim:) Bişi lazım olursa haber et:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ne güzel bir hobi, başlıbaşına iş gibi aslında:) Tebrikler! Bravo!

Tanya's dedi ki...

Seblacım,

Bayağı bir iş, bir görsen:))