Çarşamba, Haziran 08, 2011

Ada yolcusu kalmasın.

Biz biraz sıcakları görünce çekirdek aile olarak göç ettik adaya, geçen haftasonu. Ada o kadar müthiş ki, hele de bebek için, herşeye çığlıklarla heyecanlanıyor oğlan, martı geçti, karga öttü, serçe geldi, ah hele o vapurlar, aman birde helikopter geçmeye görsün.

Adım gibi eminim ada çok iyi gelecek, sevgili ile bizim ruhlarımıza , miniğin de gelişimine.

Hava efil efil adada, akşamları keyifle gidiyorum, her sabah sevgilim beni iskelede yolcularken, " ben ne yaptım da bu adam benim sevgilim oldu?" diye soruyorum kendi kendime. En güzeli de bu kadar aşık olduğum bir adamdan böylesi eğlenceli bir de bebek yaptım.

Bu ada beni romansa sürükledi bu ara..ondandır yazdıklarım.

Hiç annelik vaazları veresim yok mesela diğer yeni doğurmuş annelere nazaran, herşeyi bilmiyorum, bileni duymak istemiyorum, herkes kendi kadar anne çünkü, ne kadar çok konuşursan o kadar çok anne değilsin, veya ne kadar çok emzirirsen o kadar anne değilsin. Ben en azından değilim ve kendimden, oğlumla geçirdiğim vakitten, sevgilimle aşkımdan, herşeyden çok memnunum ben.

Ha birde en önemlisi, adadan işe bisikletle gidip geliyorum artık, tüm yaz kararım bu..hem biraz hareket ederim, hem de keyif olur bana diye, malum yazın adadayız motor keyfi yaşayamıyorum.

14 yorum:

Çağla ŞANLI dedi ki...

ya maşallah çok tatlı olmuş Aliş :)) eminim sen ne kadar huzurlu olursan bebeklerde senden o huzuru alıyor kendi adıma söylüyorum ben mutluysam ebbeğim de öyle oyüzden sen en güzelini yapıyorsun tebrik ederim :) herkes kendine göre anne konusunda çok haklısın:)

Tanya's dedi ki...

Çağla,

AYnen, senin huzurun bebeğe yansıyor.

hahahyt..elbette yahu herkes kendi kadar anne..vırvırvır, herşeyi bilen annelerden öyle bi sıkıldım ki hehehe.

İlkiz Özcan Sönmez ACPI Sertifikalı Ebeveyn ve Aile Koçu dedi ki...

Ooff çok özendim çook. Benim de annemler Büyükadada, ne duruyorum anlamadım ki ben burda :)Ben de o kadar seviyorum ki sonunda kızıma Ada ismini koymaya ikna ettim eşimi. Sizinki hangi Ada?

Adsız dedi ki...

Yerim ben onuuuu!!!
Tanya Ablacım benim yerime de bol bol ada havasını tenefüs eder misin?
Ersin abinin senin arkandan el salladığını söylediğin tweetin çok hoşuma gitmişti :) Bir de burada da tekrardan okuyunca pek mutlu oldum.

Her şeyi vırvır anlatan annelerin yanında bir de şu modeller var ki ben onlara çok gülüyorum: Sanki bebği/çocuğu küçük birer einstein gibi davranıp anlatıyorlar. Yok efendim onu almış oraya koymuş. Yahu zaten o bebeğin o çocuğun o yaşta onu yapması gayet normal, yapmaması anormalken nedir bu "benim çocuğum çok özel" falan diye böbürlenmeler. Bir de "hiperaktif modası" var. Hiperaktif çocuk zekiymiş. Yerinde oturmayan hareket eden yaramaz çocuğuna hemen hiperaktif bu diye teşhisi basıveriyor. Ben bugüne kadar zaten yürüdükten sonra koca adam gibi televizyon başında yayılıp saatlerce o konumda duran bebek/çocuk görmedim ki :)

özge dedi ki...

aynennnn öyle emziriceksin emzir aaa emzirmek şöyle emzirmek böyle bıktıııımmmmm,ilk günden beri sevmedim,9 ay oldu hala memeye yapışık,yeni doğurduğumda babam ölürken gidemedim babamın elini tutmaya evimin dibindeki hastaneye,sık sık emziricem ya,kimse de demedi yavrum 1 öğün mama ver nolucak,herkes aman üzülme sütün kaçar,sütüm size kaçsın babam yok,benim de kafa kaçtı nolucak şimdi.Önemli olan anne,hergün o blogunuzda gerilere gerilere gidip okuyan benim,umarım becerebilicem,hala bırakmak istiyorum dediimde aaaa yaşına gelsin diyenlere inat bırakabilicem memeyi.

Burcu Çalışkan dedi ki...

Amanın Leo azıcık büyüseydin sen görmeyeli :)) Nasıl şeker ve yakışıklısın yahu :))

Tanya's dedi ki...

İlkiz,

Biz heybelideyiz, amma adalarin tadi sahane olur, buyugu kucugu farketmez, kalkin gelin annelere.

Tanya's dedi ki...

Nanacim,

Aaa elbette bol bol teneffus yaparim senin icin eheheh. Yahu sevgilim bikmadan usanmadaniskeleye geliyor benle, seviyorum desem yeri var.

Simdi herseyi virvir anlatan anne modelleri var,ben sıkıliveriyorum anlatmaktanda dinlemektende, cocuk iste, normal gelisimi neyse onu yapacak, alicak oraya koyucak, olmucak buraya koyucak.

Einstein bebekler hahahayt..o konuda yorum yapmiyorum bak, herkesin keli kendine mis kokar derdi ananem, o mesele o hesap.

Tv karsisinda da oturmasin zaten cocuk, duz duvara tirmansin bence.

Opucuk

Tanya's dedi ki...

Ozge,

Babanin mekani cennettir, eminim, ama bizdeki bu meme teroru fena, en onemli sey sut, kimse senin babani ozleyecegini dusunmez, oysa ki bir ogun mamadan bisi olmaz...

Sut size kacsina yarildik burda sevgiliyle ahahahyt.

Bir yas bence sahane bir zaman, ama devam edebilirsen et tabi ama aklini kacirmadan.

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Adam oldu yahu adam!

Ersin dedi ki...

Canım sevgili...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Dur annesi Aliş adam olmamış daha "çocuk" olmuş şimdi... :) Bu arada çok yakışıklı ve size çok benziyor...

Tanya's dedi ki...

Kiraz Cekirdeği,

hehehe bana mı benziyor gercekten?

Tanya's dedi ki...

Sevgili:)))