Salı, Ocak 04, 2011

Bir teklifim var!

Benim bir teklifim var. Aliş için kullanmış olduğum Babynap kumaş bezleri evlatlık vermek istiyorum, onları kullanacak, temiz tutacak, şahane bir bebeğin poposuna üşenmeden takacak, beyaz sabunlarla arındırıp, 60 derecede makinede pofur pofur yapacak bir aileye vermek istiyorum. Gözüm arkada kalmasın istiyorum. Bize çok emeği geçti onların, ama daha kullanılanilir durumdalar, kaldırıp atmak istemiyorum.

Bezler 10 adet, 4-9 kilo arası bebeklerin popolarına uygun, 4 adet sızdırmaz kilot ve yaklaşık 20 adet arabezi de hediyesi, bambu dokuması olup renkleri de kremdir. Çok çalışkandırlar ve bir o kadar emektar. Ha birde torba verebilirim ekinde kirlileri koymak için hehehe.



Eğer bu teklifim tutarsa daha verebileceğim dünya kadar erkek bebek eşyası var.

Bu arada biz 9-14 kiloluk bezlere geçtiğimizden mini boyları hediye etmek istiyorum.

İhtiyacı olan var ise lütfen tanya.ozkan@hotmail.com adresine tık tık bir mail.

Her ne kadar yıkayıp kaldırdımsa da bezleri göndermeden önce bir kez daha yıkayıp kurutup göndereceğim yeni bir aileye.

Hiç yorum yok: