Cuma, Eylül 24, 2010

Koca Popo Aliş.

Leo Aliş artık koca popooooo. Kumaş bezlerde mini boyları geride bıraktık, 9-14 kiloya gectik, mutluyuz gururluyuz.

Bu kağıt bez yerine kumaş bez kullanımı dünyanın en rahat şeyiymiş, bu arada kayıtlarda bulunsun diye, adadan istanbul evine taşınma döneminde kullanmış olduğumuz kağıt bezler sayesinde bebeğimiz isilik oldu, desitinle geçirdik isiliği, bu arada tüm o cehennem sıcaklarında Aliş'in poposunda bir gram pişik ve silik olmamıştı, elbette durdum düşündüm, hem dünyanın ağacı yok oluyor, hem cebimden eşek yüküyle para çıkıyor, birde üstüne oğlanın poposu isilik ve pişik. I-ıh, ben almayayım böyle aşkın ızdırabını,çokta vakit kaybetmeden derhal ek bez satın alayım, büyük popo bezlerinde stoğumda 7 adet var zira.

Tekrar şiddetle annelere ve adaylarına tavsiye ediyorm, en azından bir tur deneyin aman ben yapamıyorum rehavetine kapılmadan önce. ahanda link..



Aliş'in henüz başladığım ayak çalışmasından bir örnek.


Ofis halleri isimli çalışmamdan..

2 yorum:

Ersin dedi ki...

iki tabe tatlı ayak bi tane lokum popoşş

Tanya's dedi ki...

lokum popooooş