Perşembe, Eylül 16, 2010

Akıllı ol!Paran cebinde kalsın...

Bazı ürünleri ucuza almak mümkün, ben takip ediyorum, ne nerede nasıl satılıyor diye ve şu ana dek alışverişlerde hiçte fena gitmiyorum, bir kaç örnekle ilerde dönüp hatırlamak üzere yazıyorum. Yemiş olduğum bazı kazıklarda vardır hahahyt...

E-bebek'te 299 tl olan ve benim bir kez satın almış olduğum pompa, medelayı getiren Sümer A.Ş'den (bakırköy tükkanından) U2 konserine giderken 230 tlye alındı. Verda'cım seninki yedekte duruyor şimdilik, çok iş gördü ama hehehe...

E-bebekte 359 tl olan Cybex car seat ve ana kucağı hatrı sayılır bir ucuza alındı, Sevgili Ozan'dan, fiyat diyemeyeceğim. Aynı hadise Bugaboo arabalar için de gecerli, aksesuarlarını, araçı hep Ozan'dan temin ettik, ve fiyatlar karşısında hayretler içindeyim, ancak bu alışverişin farkı Ozan'ın ürünleri Türkiyeye getiren olmasıdır. Çok yaşa Ozan çok yaşa. AYnı alışverişi büyük araba koltuğunda da yapacağımdır.

Swatchda 100 tl olan kolyeyi az önce Markafoniden 59 tlye aldım.

Alişe beğendiğim mama sandalyesinin satış fiyatı 499 tl idi, Markafoni'den indirim ceklerimde vardı, 178 TLye aldım, mutluyum gururluyum.

Az önce sigara koktuğunu düşündüğüm t-shirtümü değitireyim diye Zaraya gittim, 39 TLlik tshirtü 7,95e aldım, üstümde hehehe.

E-bebekten 389 tlye almış olduğum weewell görüntülü bebe kamerası unnado'da 309 tl, alacaklara duyurulur.

Migrosta kilosu 6 tl olan barbunyaya burun kıvırdım ve İpek Hanımın Çiftliğinden hem daha ucuzunu hemde daha organiğini aldım, kollarım uzamadan, vakit harcamadan üstelikte.

Vakko'da beğendiğim ve fiyatı 1800 TL (Yazıyla binsekizyüz Türk lirası(ara parantez çüüüüş)) olan Betsey Johnson bir elbiseyi e-bayden USD 198 (yazı ile Amerikan Doları Yüzdoksansekiz)'e aldım.Elbisenin linki yoktur, aşağıdadır..



Bu liste böyle uzar gider, dikkat çekmek istediğim husus ise akıllı olalım, paracıklarımızı çarcur etmeyelim, kazık yemeden keyfili alışverişler yapalımdır. Ha birde kutu var kutu...şu an tatilde ama belki döner..size yardım eder bu konularda..ahanda şurada.


Yukarıdaki fotoğraf "Ofis Halleri" isimli çalışmamı özleyenler için, bu ayakkapda IC sitesine GBP 69 olup, bu çift ise Türkiyede bir artıkçı ayakkapcıdan 55 TLye alınmıştır.