Çarşamba, Mayıs 06, 2009

Fashionpassionist

Seden aklına estikce bana elbise..bluz diker..kazak örer..kendinden yetenekli bir çocuk..internetteki tüm açık artırmalardan kıran kırana mücadele ile alışveriş yapar..bıkmadan sıkılmadan...üstelikte keyifle..bizde dedik ki..sen bir blog yapsan..yaptığın..diktiğin şeyleri de buradan paylaşsan...o da aa tamam dedi ve bir yer açtı...Ahanda şurada...duyduğum kadarı ile de ilk siparişini almış..tebrik ediyorum kendisini..sipariş veren dostu da..


Bugün üzerimde Sedenin diktiği bluzlardan biri var...özel sipariş yalnız...üretimi sona erdi..hahahyt..havalar ısınsın da bir giyeyim diye bekliyordum..bugün baktım azda olsa güneş ışıldıyor..hemen geçirdim üzerime...pek şahane oldum.

24 yorum:

tubik dedi ki...

Kızımız doğuştan yetenekli!

Ben bi sipariş verdim ama ilk ben miyim bilemedim! Yine de ben de tebrik ediyorum kendimi de Sed'i de :D Şahane gladyatör sandaletlerim olacak bu yaz :))

Üzerinizdeki bluze bayıldım cicim :D Ayrıca verilen kilolar da göze çarpmıyor değil değil, artık hiçbirşey çarpmıyor göze hakikaten..

E o zaman sana da bir tebrik!

Sebnem'den dedi ki...

Tanişkoooo..
Gizli cevher Sed kafa keşfedildi sonunda..
Banada yapsın bende istiyorum ...:))
O'nu çok seviyorum ve tebrik ediyorum..
Girişimci Sed kafa..
Ay al gelinliğimi....Öperim seni..
Mucukisss

zeya dedi ki...

oleyyy oleyyy
Aferin Sed'e

gidiyorum Sedin tükkanına şimdiii

Bluzun şahaneymiş pek de yakışmış.

Öpüyorummmm

defneyleyasamak dedi ki...

fosforlu cevriyem ayakkaplarım tamamdır. benden kızıl sonja ile karıştırıp aldığı ölçüleri de heba etmedi umarım. aslanım sedim, kim tutar seni

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Yetenekli kızımız ya...

Senin gladyatorler şahane..bana da verdi başka modelini ahahahyt.

Bluz nefis ama dediğim gibi üretimi durduruldu hehe..evet evet kilo savaşından galip cıktım ama devam ediyorum.

Öptüm.

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

Evet birde girişimcinin el kitabını hediye ettim ona..tam oldu..

Gelinliğini akşam alıyor olacağım.

Pek heyecanlıyım.

Tanya's dedi ki...

Zeya,

Oleeey oleey oley..ben de bayılıyorum..sipariş verip duruyorum.

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Cevriyeler hele bir gelsin o zaman da hehe.

AY birde kızıl sonya olayı var idi değil mi?...Ölçülerini tutmuştur bizim girişimci ruh merak etme.

Sedeliko dedi ki...

Tanya,

:)

bazen nasıl anlatsam bilemezsin ya sen öyle bişey işte:)

i.v.

mermaid dedi ki...

kırmızı önlükten alcam ben:)

maslahatgüzar dedi ki...

Dün baktığımda yoktu kırmızı önlük, bugün gördüm satılmış bi de, hay ben şansımı tükürüklere boğayım.

Mesaj yazdım oraya bakalım önlük isteyenlerin derdine derman olabilecek mi Sed. Bir de mavi bootielerden alacağım :)

Yaşasın alışveriş, yaşasın ayaklar, totolar yorulmadan yapılabilen online alışveriş.

Tanya's dedi ki...

Sed,

Hahahyt..

i.v.

Tanya's dedi ki...

Denzikızım,

Sana torpil yaptık burdan.

Tanya's dedi ki...

Tülincim,

Senin de e-mail adresini verdim..hehe bende neler var bir bilsen..

Şansını tükürüklere boğma...Sed seri üretime gecti bile.

Öpüyorum.

maslahatgüzar dedi ki...

Sed iyi bir girişimci olduğunu belli etti, ticaret böyle düzgün olmalı :), hemen mail attı, ben de az evvel siparişlerimi verdim.

Bilmiyo ki her gün, hani nerde kaldılar diye başının etini yiyeceğim, senin gibi müşteri olmaz olsun diyecek, hehe, şaka.

Sevgiler.

Tanya's dedi ki...

Tülincim,

Süper girişimci oldu başıma..az önce ablam aradı dediki hiç iyi birşey yapmadınız..ya Sed çok para kazanıp..sizi bırakıp giderse...gitmez dedim...hahahyt.

Aaa müşteri velinimettir der bence.

Öptüm.

ipek dedi ki...

Valla tebrik ediyorum, hemen girip baktım ama maşalllah herşey satılmış.

fatma artan dedi ki...

gerçekten şahane olmuşsunuz

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ah bu Sed var ya süper süper.Bu ne marifet ayol.Sayfası da ne güzel rangarenk.Diktiği cicide sana çok yakışmış.Güzel günlerde kullan şericim:)

ÇAğ dedi ki...

Hiii nasıl zayıflamışsın Tanyacım ya, bende bilmem kaçıncı diyetimdeyim, bilmem kaçıncı kararlılıkta gidiyorum.Kompozisyon süper olmuş ya, bi gidip tıklayayım...
Öptüüüüm

Tanya's dedi ki...

İpekcim,

Sorma ya..siparişleri de yetiştirmiş..pek eğlenceli herşey..sedenin kendi gibi.

Tanya's dedi ki...

Sevgili Fatma,

Pek teşekkür ederim..

Tanya's dedi ki...

Şericim,

Alem alem valla..en şanslı ben..bana her hafta bişi geliyor.

Teşekkür ederim.

Tanya's dedi ki...

Çağlayanım,

Evet zayıfladım..ama cok disiplinli yaptım..harfiyen uyguladım..darısı başına diyorum ben o zaman.

Kompozisyon süper yahu.