Pazartesi, Ocak 05, 2009

Eski yıl..yeni yıl bahane..

Yeni Yıla girerken Sebolardaydık...keyfimizin yerindeydi...cok güldük..çok eğlendik..biraz şaşırdık..herkesi kendimiz gibi sanma ahmaklığımızın sonunu gördük...olsun varsın dedik...kucak actık..hay acmaz olsaydık dedik..Ataşehirdeki o barda kalaydın dedik...sonra yine güldük...çok güldük...çok içtik..çok eğlendik...


Yeniyıl sonrasında bizim evde alternatif bir yeni yıl hoşgeldin partisi verdik..yeni yıl..eski yıl bahane..anladık biz..bize eğlence olsun..dostlar bir arada olsun...keyif olsun..şen kahkaha olsun..kavga gürültü hiç olmasın...aman uzak olsun ...2009'un hepimize tüm istediklerimizi getirmesini istiyorum..istiyorum ne..deli gibi istiyorum..fısır fısır konuşuyorum yeni yılla..o da..şu da bu da diye..umarım fazla istekten havlu atmaz bu yeni yıl...

Fotograf yeni yıldan degil..daha öncesi sevgili ile gittiğimiz bir yemekten...

29 yorum:

zeya dedi ki...

Yeni yıldan ben d eçok beklentiliyim. zır zır istiyorum. Bakalım göreceğiz.

Bomba gibi bir yıl olsun Tanyaaa hepimiz için :)

Resim süper :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Zır zır istemek ne...hiç susmadım daha..

Umarım heipi,mize yeter bu yeni yıl hahayt.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

2009 partilerle, kahkahayla, neşeyle geçsin inşallah hep! Maşallah diyorum size! Bu kadar keyifli olmanın sebebi yoga mı yoksa????

Tanya's dedi ki...

Sevgili Kirpikteki Gozyaşı,

Evet evet cok güzel gecsin..hep partiler olsun evde...

Bu kadar keyifli olmamın sebebi yoga mı? hmmm bilmiyorum ama tek başına değildir..birde hocam var ya hahayt..ondan..

~b dedi ki...

Tanyacım,
Yeni yıl iyi bir yıl olacak çok inanıyorum.İsteklere gelince aynen bende vır vır söyleniyorum istiyorum herşeylerden.Aman huzur ve sağlık yerinde olsunda gerisi olur nasılsa dimi ama?Hep gülelim,sevelim,yiyelim içelim,eğlenelim he hee.Sevgiler.
~brc~

tubik dedi ki...

Resim eski ama süper :) E enerji de süper ondandır.. Eminim yeni yıl size en güzel şeyleri getiricek, sen istemeye devam et, o seni kırmaz ben eminim :)

Tanya's dedi ki...

Sevgili Melek,

En önemlisi sağlık ve huzur halısın..bu ikisi oldu mu para da..mutlulukta..bol kahkahada gelir insana..

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Ee o kadar da eski değil tabi...bir sevinc mutluluğu vardı resimde dayanamadım koydum.

Ben istiyorum yahu..istemem mi..kırmaz beni illaki diye..yüzmekte istiyorum ama...size de gelmek...

Ersin dedi ki...

hahha
evet yaw yılbaşı gecesi, şebocuk şahane hazırlanmıştı ellerine sağlık, servisi de gayet güzel di ikisi de sağolsunlar, dediğin şaşrıtan haller de oldu, olsun varsın, memleketimizin nereye geldiğini gördük, ayrıca kadeh sosyalistlerinin bizi koyduğu yeri de hahhhaaaaa çok güldüm allah islah etsin, liboşarı da diğerlerini de , şebo, hasan çok teşekkürler.
Allahtan diğer partide de vardınız yahu.....mutluluklar.
sevgili resimler bende yarın koyarsın onları da...:) gene de ne güzel resim bulmuşsun hahhaayyt... ggç

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Ay Şebo nasıl ev sahibiydi...şahane..ve dediğin gibi allahtan alternatife de geldiler canlarım..

Resim şahane..ferryde cektilerimizden...

GGÇ

defneyleyasamak dedi ki...

gene çok güzelsin tanyakuş.

alternatif parti, hmmm :(

onu bunu bırak da ben eve dönüşteki kime benziyorduya dair yoruma gülüyorum halen :P

Sedeliko dedi ki...

olm ben burda uyuyo muyummmm?!

yeni blog yazılmış yeni yıla istekler bildirilmiş

yarından itibaren hergün blogda yazıcam yeni yıl yeni yıl oh yeni yıl oh yeni yıl diye:D

ayyy bizi kandırma tati kafa! yeni foto isteriz!

ÇAğ dedi ki...

Tanyacım,ne hoş bir resim böyle, yeni yıl her dileğini gerçekleştirsin, gerçekleşmesse söyle ben yukarıyla konuşurum...
Öptüm

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Sizi o cadırda gördüm ya tam yemelik..asıl güzeelik orda..

Bak birdahaki alternatife ararım ona göre..hahayt..

Gül tabi gül..

Tanya's dedi ki...

Olm,

Sen uyuyosun tabi orda..vırıvırı bonusla itişmekten heheyt...

Yeni resimler yarına artık..uyutuyorum sizi..ne var hem..Kars yolcusu kalmasın hade bakem..

Tanya's dedi ki...

Caglayancım,

Teşekkürler..

Ah gercekten mi..bak ararrım..yukarıyla konuş derim..korkarsın benden ve listemden...

Öpüyorum kocaman.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Tanya'cım bu sene süper olsun..
Bol neşe,kahkaha keyifli anlar,güzel sohbetler olsun.Bi sohbetinize bende geleyim:)
Mutlu güzel senelere:)

Ayşin Oya Bekbay dedi ki...

valla Tanyacım bu yıl ne 2006 ne de 2007 ve 2008 benzesin.Bu yıl bambaşka olsun. Uğurlu, şanslı, bereketli, hareketli, aşk dolu, şifalar fırşkırtan, gönülleri dolduran, kocaman bir yıl olsun. Doya doya yaşayalım. Hemen geçip gitmesin. En önemlisi ayakkabılarımız eksik olmasın :-)

Verda dedi ki...

Ay hareketli geçen yılbaşınızı merak ettim... Ama hareket iyidir... Tanyacaım iste aşım..Ne dilersen dile. Temiz kalbin doğru olanları sana getirecektir zaten...

. dedi ki...

Hep gülün. Herkese;) Her zaman;)

Sardunya

sinem (adacim) dedi ki...

Canııım, ne güzel görünüyorsunuz yine. Ama parti fotolarını da isteriz. Yeni yıl sana her istediğini versin , hemen versin:))

Tanya's dedi ki...

Zilsizim,

Süper olsun sene evet..

Bir dahaki sefere sana da haber veriyorum o zaman..tepiniriz hehe..

Tanya's dedi ki...

Oyacım,

Ne güzel dedin yahu..bu yıl gecen senelerden onyüzbin kat daha iyi olsun ..cok ayakkabı olsun..hmm bide evet evet bol ayakkabı olsun..

Özledim.

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Bir ara konuşuruz hehe..

Ay istiyorum..sen biliyorsun ne istediğimi benim.

Tanya's dedi ki...

Sardunyam,

Hahayt..ama bu kadarı da biraz fazla değil mi canım..

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Bin teşekkür..evet her istediğimi versin ve hemen versin hehe..

Öpüyorum cok.

. dedi ki...

Gülmenin fazlası mı olur... gülün. bence.
sardunya

Tanya's dedi ki...

Sardunyam,

Olmaz değil mi?

Dila dedi ki...

Bunu yazı bizemiydi :( ?