Salı, Temmuz 08, 2008

Mutluluğa yelken açmak.


Sevgili Sybellam ve Canım Doktorum gectiğimiz cumartesi mutluluğa yelken açtılar..Mutluluk Yelkeni hayatlarının, içleri gülen gözleri kadar ışıltılı olması en büyük dileğim..İkinizi de çok seviyorum..bundan sonra birbirinizin olduğunuza göre birbirinize ve kendinize çok iyi bakın.
Evliliklerde süperinden pozlar veren Kerem ve Annesi..


Elemtere fiş..kem gözlere şiş.

Sevgili, Sybella, Doktorum, bendeniz cennet kuşu ve Aliş Bey (gobekte)

Akşam Yemeği ve mahşerin 5 atlısı..göbeemdekini de adamdan sayıyoruz artık hehe..


Gençlik enerjilerim Alara ve Kerem.

27 yorum:

zeya dedi ki...

Sybella'ya mutluluklar :)
İçim açıldı resimleri görünce :):)
Keyfiniz daim olsun !!

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Evet ya mutluluklar diyoruz hepimiz..

Ay bizim de orda içimiz acıldı..ye ye bittik hehe..

Bin teşekkür.

zeya dedi ki...

Sen 2 kişlik yiyebilirsin. Resimde adamdan sayılan Aliş masada da sayılabilir pekala :):):)

özlem hanım dedi ki...

düğününüzde (tanya ve sybella) maymuna dönmeden nasıl güzel ve kişilikli gelinler olduğunuzu genç kızlarımıza anlatmalısınız. ihtiyaç var:)

mutluluklar...

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Sorma herkes bir basınç bir basınç..gercek Aliş masada gibiydi..Danalar gibi yedim..kendim bile şaştım..Ay Aliş ya...

Tanya's dedi ki...

Sevgili Ozlem,

Ahaha örnek olucak gelin..hemde ben hehe..biraz deli olmak..biraz cevreye kulak asmamak yeterli aslında..

Çok teşekkürler..sybellaya da ileteceğim elbet.

Sebnem'den dedi ki...

süper bir evlilik töreniydi ya...
neydi o..:))
marjinal gelin ve garip davetliler..ne gülmüştük..:))
hışşşt maillerine bak..
msj atacağım sana..

ece arar dedi ki...

süper görünüyor, herkes ne mutlu:))))

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Ay icim acildi yahu...

Sybella'ya mutluluklar!! Saglik, sevgi ve ask dolu bir omur diliyorum...

Gelin konusunda Ozlem ile hemfikirim, ikinizde cok guzel birer gelin oldunuz...

Yahu baktim, baktim, Ali$ nirde? Kas mi yapti yavrucak simdiden?
Tanya'm sen iki kisilik yemiyorsun gibime geliyor yahu:))) Biran once o gobek elle avuca gelsinde sevelim... (ekran basindan:((...)Saka bir yana cok guzel olmussun, Sybella'da oyle...

Opuyorum kocaman...

Keremos "La Gringo" dedi ki...

Annemi mutlu görünce bende çok mutlu oluyorum tontonum ee haliyle bizde mutluyuz çok =)

Seni çok öperim tontonum .. =)

Sevgiler, Kerem ..

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

Marjinal evlilik..acaip davetliler..ben de bomba hahayt..haribo torbasında boğuluyorum...

Yarın gece geliyoruz elbette hehe..

Tanya's dedi ki...

Ececim,

Evet ya..hep bir gülme halindeyiz..aman hep olalım ya..hayat bu..gülmekle gecirelim..

Tanya's dedi ki...

Ecemcim,

Bin teşekkür. Şu an italyada olan Sybellayı aradım..biz blogda senin evliliği kutluyoruz diye hehe..ay ben eksik kalmayayım dedi..bekliyoruz.

Ya aldım kilo bakma..eksikleri tamamlıyorum aslında..göbeemi görmedin heralde...Aliş de içerde..ama iyi bir cocuk olucak heralde..fır fır gezdi benle..hiçte eziyet olmadı..hiç bişeyim yok..aslan gibiyim..

Tanya's dedi ki...

Keremcim,

Tabi ya mutlu oluyoruz..pekte güzel oldular baksana..

Eee sen mutlu olunca bizde oluyoruz ama değil mi? Evde yirmi kız falan hehehe..Deden kalp krizi gecirecekti az daha..

Taylan Sezginer dedi ki...

Sybella'ya mutluluk yakışıyor.Her ikisinin de gözleri hep gülsün böyle sevgiyle... keronun,tanyanın,alişin,hocamın ve tabii benim de...
(Post Commentum:Kızım benim adımı yazmadınız galiba ayakkabı altlarına:)))

Ersin dedi ki...

güzeldi güzel, budur. Mutlu gördük mutlu olduk devamını diledik.
sevgiyle
ersin

Tanya's dedi ki...

Bartonum,

İlahi gülmekten yıkıldım..galiba yazmadık..şebo, meral, didem, seden diye giden bir liste vardı ve hepsi silindi..ama seni yazmadık yahu..

Hepimiz mutlu olalım..hep gülelim..değil mi?

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Evet ya mutluluk diledik..daim olsun dedik..gözlerindeki ışıltı kaybolmasın dedik...

Verda dedi ki...

Sybellacığıma bir ömür dolusu mutluluklar. Herşeyin gönlünüzce gitmesini dilerim...

Resimlerde şahane. Hepiniz çok ama çok güzelsiniz... Bir kadehte benden!

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Ohh bir kadeh daha içeriz..akşama artık hehe

Verda dedi ki...

Akşama akşama ama sana bi kadeh!!!

Tanya's dedi ki...

Ahaha..onu bile içemiyorum desem..evirip ceviriyorum elimde..limonata bana en kralından...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay nasıl güzel fotolar.
Çok mutlu olsunlar:)

Tanya's dedi ki...

Zilsizim,

Bu ara hepimiz cok mutluyuz..sorma gitsin hehe..

Sybella dedi ki...

Şekerim döndük ve herkese çok teşekkür ederiz....

Tanya's dedi ki...

Şekerim hoşdöndünüz ve herkes tahminimce rica eder..

sinem (adacim) dedi ki...

Hepiniz harika çıkmışsınız:)) Her karede inanılmaz bir pozitif enerji var. Güzel gelin Sybella'ya mutluluklar...