Pazartesi, Temmuz 21, 2008

İsviçre..Kero ve Boğaz Maratonu

Bir günlük yapayanlız İsviçre seyahatinden bir iki resim... yaşanacak yer..
Lugano'daki beni hayrete düşüren çeşitli Mlerdeki Mİgroslar..


Farkettim ki Kero benim en iyi arkadaşım olmuş..önce elime doğdu..sonra üstüme işedi..sonra neden nasıl sorularıyla kafamızı bi dünya etti..sonra serpildi büyüdü..genç ve çok güzel bir adam oldu..benim de en iyi arkadaşım..itişe kakışa..sarıla öpüşe yaşıyoruz deli oğlanla..şimdi ofiste stajyer..2 haftayı doldurdu...


Canım Kero ile Cumartesi sabahı keyfi yaptık..hafta arasından Zeyacımın aklıma soktuğu süperinden limonata eşliğinde..


Kero ve benim ayak şenliğim..

Pazar sabahı Bursadan gelen ve bizde misafir olan çok sevgili Serhan ve eşi Dilek ile benim hazırlanıp.. göbeğimdeki mercümek kafa yüzünden giremediği boğaz maratonuna gittik...sevgili de başvurmuştu maratona..ancak sevgili doktorumuz forma ufak bir arıza koyduğundan milli olimpiyat komitesinden sevgiliyi aramışlar ehem öhöm..girmeseniz maratonun sağlığı açısından daha iyi olur demişler..sevgili oradaki kalabalığı görünce çok içerledi..içerlek fotoğraflardan birkaç..


Neyseki durumu toparladık sonunda ve canım sevgili her zaman gülen gözlerine kavuştu..


Boğazı kulaclarıyla gecen dostlar...seneye kesin bizde ordayız..asyadan avrupaya kulaclarımızla geçeceğiz..ee sevgili teyze adayları..sizde bir zahmet bakarsınız artık bizimkine hehehe..


26 yorum:

zeya dedi ki...

evet evet yiğenler tam dediğin gibi oluyorlar biz de anca 11 senede arkadaş kıvamına geldik.
Hala çok soruyor ama geçiyormuş bak :)

Boğaz maratonu mu? süpermiş. Ben bakarım mercimeğe boğazın kenarında bir limonata eşliğinde :):)

Öpüyorum

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Geciyor geciyor hiç merak etme hehe..tabi kafan patlamazsa o arada hehehe..

Aaaa istediğin kadar limonata senin...ben boğazın serin sularında kulaç atarken..

Öpüyorum..iyi haftalar..

KIKI'S DESIGN dedi ki...

tatlım Tanyam:)
tatildeydimmmmm ve yeni döndümmmm!!!
fotoları en kısa zamanda yayınlayacağımdır...şu anda bi sersemlik ve hala taknedeymişim hissiyatı ve başdönmesi mevcut:))))
keroyla ayak bulşmanızdaki ayakkabının güzelliği ne öyle gözlerim yuvalarından fırladı yarıyarıya ayıldım walla:))))
bu arada hakettiğiniz ödüle gelince tasarımı tamam iş uygulamaya kaldı en kısa zamanda elinizde ancak senin en sevdiğin pozlarından birine ihtiyacım var???bana 1 adet resmini yollarmısın???
serifoglou@yahoo.com
öptümssssssssssssssssssss!!!!!!!!

Verda dedi ki...

Kız naber demeye gerek kalmıyor. Blogunu okuyunca kısa kısa da olsa bilgileniyorum... Hayata devam. Hayata vermeye devam... Bu sene benim maratonda yattı, çünkü ayağım hala iyileşmedi. Geçen hafta içi uzun bir koşayım dedim, bileğime sancı girdi. Belki 15 km liğe girerim - artık bakacağız.
Seneye siz de boğaz maratonuna...

Tanya's dedi ki...

Sevgili Kiki,

Acaba yelken tatili mi yapıldı?..ne güzeldir yahu..kıskanıyorum bu aralar tatilleri...aaa ayakkaplardan sana da alalım şekerim..steve madden dan..

Ayy ödül yaka iğnesinin tasarımımı mı? heheyt..hemen gönderiyorum resim...

Öpüyorum...

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Keyifler iyi olsun da..hayata verilir nedir ki? amaç en güzelinden limonun suyunu cıkarmak değil mi?

Seneye daha bomba hazırşanırız maratonlara..ayak önemli yahu..şişti zaten??

Öpüyorum.

Sybella dedi ki...

Ne var mercümek kafaya bakarız...Seve seve..Ay bir gelsin aramıza da..

Sebnem'den dedi ki...

MEERCÜMEK BENİM ANNESİ...
BAKARIM BEN ONA..
HOP HOP ZIP ZIP OYNARIZ ONUNLA..
HEHE HOCAM ÇÇOOOOOOOK TATLI YA..
SEVİYORUM BEN SİZİ..
ŞİMDİ KLASİK ÇARŞAMBA HOUSE CAFE YAPALIM MI?
BAK ZEYA SIKIŞTIRIYORUM SENİ...
SEN DE GEL..
HATTA VEDOYU DA GETİR YANINDA..
BENİM SEVGİLİ İLE KESİN İYİ ANLAŞIRLAR..
İKİ KOCA TEMBEL..

Ersin dedi ki...

Hehhee seneye beraber giricez canımcım berabeeer bak mercümek kafaya bakacak bir sürü dost var sırtımız yere gelmez. doktorun koyduğu not yüzünden hiç yoktan bir de hasta muamelesi gördüm, gıcık oldum slan gibiyim be hiçbişeyim yok doktor doktor sen kendine bak, seneye kupa almamı izlemeye gelirsin..... neyse işim var şimdiden hazırlıklara başlıyayım, değil mi,
canım sevgili....

sinem (adacim) dedi ki...

Oooooo neler olmuş neler. Yavaş yavaş okuyacağım şimdi, az çok valizlerimi de yerleştirdim. Mola verdim azcuk.
Sahi di mi sen de kulaçlayacaktın boğazı. Seneye bakarız biz mercümek kafaya:))Hocam gibi adamı da almamışlar ya çoooook büyük hata etmişler bak.

Ersin dedi ki...

Sybellacım,

Ahahaha..zaten en cok senin ellerinden öper..

Bende öperim..

Ersin dedi ki...

Şebocum,

hatırlatırım ben bunları sana yanlız...Yapalım tabi yemek..artık Hasan düşüp bayılacak..ee siz nerden tanışıyodunuz sorusunun yanıtının bloglar olmasından hehehe..

Zeyacım..bak uyarsa çarşamba gecesi gelesiniz..Vedatla beraber ama..

Ersin dedi ki...

Sevgili,

Ay evet ya..hazırlıklar tam gaz..seneye gireriz..aliş ve teyzelerine piknik alanı yaparız..limonata talebi var..onu da unutmayalım hehe..

Hiç hasta falan değilsin aaaa...aslan gibisin aksine..

Çokkkk

Tanya's dedi ki...

Aaaa salak kafa ben...sevgiiinin hesabından yorum yazıp durmuşum bide diyorum ki aa kaç tane comment yaptı canım..kendi bloğu zannetti heralde burayı hahayt..affedin.

Ersin dedi ki...

:)

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

Hoşgeldin sefalar getirdin..sesini duyduum iyi oldum..Adamın da duydum bıcır bıcır..

Sus hocan cok üzüldü almadılar onu boğaza diye..bende ha..kolay gecermişim...derece bile yapabilirmişim...Seneye artık..sende gelirsin piknik alanına hehehe

Taylan Sezginer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Taylan Sezginer dedi ki...

hepinizi çok ama çok özledim:(((mercimek kafaya ben de bakarım , dayı kontenjanından...ama şu maratonu seneye düşünmeliyim.sağlıklı yaşam kararımı uygulayabilirsem, kesin gireceğim ama...

Tanya's dedi ki...

Bartonum,

Geldin mi hoş..güzelce dinlendin mi?..bizde özledik ..bir gelişinde bize gel..

mercimek kafaya bir bakım alanı yapıyoruz..siz eğleniyorsunuz ona da bakılıyor..süper işmiş olum bu çocuk yapmak hehehe..

Seneye maratonu haber ederim sana..,içimiz gitti anlayacağın.

zeya dedi ki...

Süpeer bir plan oldu bu !!

Vedat'a sorarım bir ama ben kesin gelirim. Onun hafta içi sağı solu belli olmaz :):)

Saati falan konuşuruz :)

Öpüyorum

ps: Tanyaaa Şebnem'in şöyle bir silkelenmeye ihtiyacı var o akşam halledelim :):)

Tanya's dedi ki...

Zeyacııımmm,

Ay pek süper plan oldu bu..çarşambaya görüşürrüüüüüzz..Vedatta gelsin ama hehe..anlatıcaklarım var benim.

Aslı Cin dedi ki...

Tanyaaaaa, alemsin, o ayakkabılara bayıldım !!!

Mercimek kafaya dikkat et ama aynı çılgınlıkta flatler bekliyoruz senden.

Aslı Cin dedi ki...

Haaa bir de benim kero ne zaman bu kadar büyüyyecek yahu ?

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Ama ben yorum yapmisdim, silinmis:((

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Tekrardan yaziyim o vakit...
Canim Tanya'm benim, oncelikle ben ben ben de bakarim mercumek kafama, hemde limonata felan istemiyorum, enistesiyle oyalariz tombi$ yanaklari...

Kero ile birlikte cektirdigin resimlerde ki papu$lar her zaman ki gibi harika!

Mercumek kafa ve hocamla birlikte bol bol yeni yerler kesif etmeni, guzel tatiler yapmani diliyorum...

Canim benim kendine ve gobu$e iyi bak... Gobu$ artik bagimsiz bir cumhuriyet oldu sanki hahaha:))

Seni ve mercumek kafayi kocaman opuyorum!

Sebnem'den dedi ki...

akşam görüşüyormuyuz ey ahali....