Cuma, Nisan 11, 2008

Ev durumları

Evlendik ya..koşuşturma bitti zannederken..evde ufak tefek tadilat durumları..bizde iki ev var..yazlık ve kışlık.. şimdilik kışlık dediğimiz cehennem kadar sıcak evde oturuyoruz ve yazlıkta da bir kaç tamirat tadilat yapıyoruz..tüm haftasonunu diğer evde gecireceğiz ki az da olsa yerleşebilelim..haftasonu yardıma gelmek isteyen olursa bekleriz..hiiiç çekinmeyin...Verdacım bak gelelim diyordun tam zamanıdır hehehe..

Evin bir duvarını benim bitişine bayıldığım bir şekle döndürdük..bakalım beğenecek misiniz..Bak şaşır duvar kağıtları..tam barın arkasında...evin dağınıklığının kusuruna bakmayın.

16 yorum:

Sybella dedi ki...

Süperrr olmuş süper..Gelelim hemen iş mi dedinnn..Bana iş mi dayanır...Toparlayıverelim şöyle hemen..

Tanya's dedi ki...

Hahaaa...gel hadi..bekliyoruz bak

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

hahaha diyaloglariniza bayiliyorum!
Nefis olmus, nefis...
Bende minimumda tutuldugu surece bayiliorum bole duvar keatlarina, sizde tamamen dogru kulanmissiniz...
Ah guzel yurdumda olsaydim bende yorgun sizlere pizza yapip getirirdim - nasilda temizlikten kaciyorum:Dheheh

Operim kocaman

Dipin Notu: Birbirinize cok yakisiyorsunuz!!

Ersin dedi ki...

akıllı ve de zevki sevgilim, saman gibi evi aslan gibi ev yaptı, gittiği her yere getirdiği kişiliği ve zevki nakış gibi işlemekte biraz daha toparlanınca daha güzel resimler koyarsın inşallah
çok seviyorum seni

Verda dedi ki...

Ağır kaldırma haaaaa... şahane olmuş bu arada :) elinize sağlık. yazlık ev ve kışlık ev? hangisi yazlık hangisi kışlık? aaaaa valla bilmiyorum.

Cemil yarın dönüyor, dönsün onunla birlikte gelelim :) - bugün bende babamla birlikte bir gün geçiriyoruz. Rıhtıma çiçekler alacağız ve sonra gelip onları dikeceğiz...

Ay bu zamanı çok seviyorum. Temizlik... ohhh!

sinem (adacim) dedi ki...

1-Kağıtlar süper, aradaki kırmızya hele bittim.
2-Yardıma gelirim de ancak ordaki aletlerin arasına dalıp şarkı çığırarak siz ev yerleşiminde çalışanlara enerji vermek maksadıyla:))Tempoyu ayarlamak amacıyla. "Yavaşlayın şimdi dinlenin , hızlanın , daha çabuk yerleştirin." gibi...(Tembelliğimi her yerde gösteririm) Ama bak "Tepsi tepsi börek aç, sofra hazırla" de , anında harekete geçerim.
ve 3 Sen hiç dağınık ev görmemişsin:)) Dur dur Aliş gelsin, heheyt o zaman gör evi:))

sinem (adacim) dedi ki...

26 Nisan'a kadar biter di mi işler?
Şaka, şaka:))

Püstüklü Mama dedi ki...

Harika görünüyor!

Taylan Sezginer dedi ki...

süperior olmuş:)))

Tanya's dedi ki...

Ecemcim,

Ee tüm haftasonu pizza bekledik biz hehe..dedim kalkar gelir bu kız ama nerdeee..canımsın cok teşekkür ederiz..yakıştırma için..

Tanya's dedi ki...

Canım Sevgili,

Aaa..kendi katkılarını unuttun galiba..ama dün itibariyle şahane oldu ev..ellerimize sağlık..çoook

Tanya's dedi ki...

Verdacım,
Dha kaldırabilirim yahu ağırlık hehe..

Benim ev kışlık ersininki yazlık.

Tüm haftasonu sizide bekledik..bir el atarsınız diye..şaka bir tarafa..perşembe hariç bize uyar..görüşelim.

Bu arada bahçe nefis olmuştur bu durumda

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

İşler bitti..gel davul çal..pasta börek istemeyiz biz yahu..mülayim tipleriz..kırk kat baklava..

Alişi paralarım valla hehehe

Tanya's dedi ki...

Püsküllü Mama,

Sen birde bana sor..şimdi fena olmadı ama resimdeki hali hiç toparlanmayacak sandım bir ara

Tanya's dedi ki...

Bartonuuuum,

Superior bir interior oldu..hemen gelmen lazım.

Ersin dedi ki...

hadi artık tamamen bitirilsin ve deeeeeeeeee PAAAAAAARTİİİİİİİİİİİİİ