Pazartesi, Şubat 05, 2007

The Secret!

The Secret..Ececim, iyiki tavsiye ettin..Sonsuz iyi ki gönderdin..kısaca çekim yasası..ne düşünürsen o'sun...düşün olsun...Bir sır da ben vereyim mi? Cok sevdiğim bir arabam var, ilk kez 18 yaşında görmüştüm ve 1998 yılından beri karşımda resmi dururdu, taki 2003 yılında alana dek...Yıllardır bir motor isterdim, karşımda resmi durdu yıllarca ve artık benim..2005'te...Ev içinde böyle bir çalışmam vardı..evim var artık...dinledikce inanamadım...bazen bilmeden çekebiliyorsunuz belki de..ama artık bildiğime göre...çok iyiyim..hiç hasta değilim ve hatta benden uzaktalar...bir iki ufak tefek isteğim var evrenden tabi..yeni bir vision board hazırlıkları içindeyim..Ece..aklına sağlık..farkında olmadan uyguladığım ama şimdi inandığım bir yasanın içindeyim şimdi...Herkes seyretsin..acaip tavsiye ediyorum...ben 1 kez seyrettim haftasonu..daha çok işim var.

Hiç yorum yok: