Perşembe, Şubat 07, 2013

40 derece ateşli Hindistan!

Eveeet! Kardan popoları dondurmadan önce bir Hindistan'a gidelim gelelim dedik. Aman ne gitmek, oğlanın ateşini 40 dereceden bir gıdım aşağıya düşürebilene aşkolsun, ucakta kusmuklara boğulmakta çabası. Allahtan dünyanın en iyi çocuk doktoruna sahibiz de, "Aaa deli misiniz ne döneceksiniz? burda da aynı tedaviyi uygulayacağız kalın orada" dedi. Kaldık. Endişelendik, korktuk önceleri, yavaş yavaş alıştık sonraları, ateşi düşsün diye okyanusa sokmayı bile düşündük. Neyse ki geçti gitti ve bize nefis bir Hindistan anısı olarak kaldı geridekiler.

Seyahatin ilk kısmında Goa- Palolem'e gittik. DÜnyanın en tatlı bungalovları idi sanırım, okyanus kıyısında.


.
   Kaldığımız bungalovlar!
 Kızların okyanus kenarındaki bungalovundan güneşnasıl batar?
 40 Derece ateşli bir çocuk anne bir kere oynasam iyileşirim derse ne yapılır?
 Bugaboo her türlü şartta gider.
Evden bir çıkayım da okyanusa girivereyim.

Seyahatin ikinci kısmanda ise Calanguta'ya geçtik. Daha lüks odalar bekliyor olabilirdi ama kalbimiz Palolem'de kalmıştı, hemde tüm hastalıklara rağmen.

 Bizim evin varendasında artık hastamız iyileşmiş durmadan oyun oynadı.
 Oyun oyun oyun
 Havuz kenarında Can ile sohbet. Elbette hiç havuza girmediğimizi söylemeye gerek yok. Okyanustan o kadar keyif aldık ki.
Bir okyanus odası.

Bir tatilin daha sonuna geldik, biricik sevgilim eğitim için Baglore'a geçti, oradan da Rishikesh'e gececek ve bir süre daha kalacak, biz ise bu arada koli koli koli, durmadan koli yapacağız.

10 yorum:

fatma artan dedi ki...

Ali Leo için çok üzüldüm aman neyse ki çabuk atlatmış,resimler süper, tatil süper :))) hayat sizin vallahi Tanyacım biz çalışalım tatil hayalleri kuralım sen gez bakalım :)

Deniz dedi ki...

geçmiş olsun, ama sonunda güzel anılar toparlamışsınız : )

nugili hayat dedi ki...

çok geçmiş olsun, blogunuzu çok sevdim, bir süredir takip ediyorum. ben de blog yazıyorum ve sizi mimledim.. haberiniz olsun dedim...:))

Adsız dedi ki...

Siz, sevgili Tanya, bu hayata bakışınız,yetiştirmeye çalıştığınız minik fidanı hayata hazırlama biçiminiz..siz insanın kalbinde iyi bir yere ellerinizle dokunuyorsunuz. Dilerim Ali Leo kocaman genç bir adam olana kadar yazmaya devam edersiniz

Müge

Müge

Tanya's dedi ki...

Fatmacım,

Zor bir taşınma öncesi kısa bir soluklanma yaptık geldik aslında:)

Oğlan çok şükür iyi şimdi:)

Tanya's dedi ki...

Sevgili Müge,

Elimizden geleni yapıyoruz, olabildiğince. Güzel sözler için cok teşekkürler.

Ve evet yazmaya elbette devam. Seviyorum da:)

Sevgiler,

hayal-et dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle. Onlar gözümüzün nuru aman hasta olmasınlar. Bungalovlar çok güzelmiş gerçekten bayıldım:)

Tanya's dedi ki...

Hayalet,

Teşekkürler:))) Bungalowlar bombaydı..gidile:))

Tanya's dedi ki...

Deniz,

AH anılar nefisti:)) Kırk derece ateşte:)

Tanya's dedi ki...

Nugili hayat,
kıyorum o zaman:)
Teşekkürler, hemen gidip ba