Çarşamba, Ocak 23, 2013

Kanada Günlüğü

Sabah sabah o kadar güldürdü ki Ece bizi bu yazıyla, paylaşmadan geçemeyeceğim.

Kanada'ya taşınan bir Türk'ün günlüğü

14 Ekim: Kanada dünyanin en güzel yeri. Yapraklar kirmizi ve turuncunun tonlarina dönmeye basladi. Bir atla kir gezintisi yaptim ve bir kaç geyik gördüm. Çok güzeldiler. Muhtemelen yeryüzündeki en harika
hayvanlar. Burasi cennet olmali. Burayi çok seviyorum
11 Kasım: Geyik avlama sezonu kisa bir süre sonra basliyor. Böyle harika  hayvanlari oldürmeyi nasil olurda isterler anlamiyorum. Umarim yakinda kar yagisi baslar. Burayi seviyorum.
2 Aralık: Dün gece kar yagdi. Heryerin beyaz bir örtü ile kaplanisini seyretmek  için gece kalktim. Tipki karpostal gibi. Disari çiktik merdivenlerdeki ve garajin önündeki karlari kürekle temizledik. Kartopu oynadik(ben
kazandim). Kar temizleme makinasi belediye'nin)gelince,garajin önündeki karlari tekrar temizlemek zorunda kaldik. Harika bir yer. Kanada'yi
seviyorum.
12 Aralık: Dün gece biraz daha kar yagdi. Kar temizleme makinasi ile garajin  önündeki karlari tekrar temizledik. Burayi seviyorum.
19 Aralık: Dün gece biraz daha kar yagdi. Ise gitmek için garajdan çikamadim. Burasi çok güzel bir yer fakat kürekle kar temizlemekten yoruldum. Kar temizleme makinasina Lanet olsun!
22 Aralık: Bu beyaz boktan dün gece biraz daha yagdi. Kürekle kar atmaktan ellerim su topladi ve belim agrimaya basladi. Kar temizleme makinasinin ben
garajin önünü kürekle temizleyene kadar yolun kösesinde gizlendigini düsünüyorum.

25 Aralık: Yine yagdi. Eger kar temizleme makinasini
kullanan pezevengi bir elime geçirirsem yemin ederim o pustu gebertecem. Yollardaki lanet buzlari eritmek için neden daha fazla tuz kullanmadigini anlamiyorum.
27 Aralık: Allahin belasi dün gece yine yagdi. Kar temizleme makinasinin en son gelisinden beri üç gündür karlari kürekle atamadigim için eve hapsoldum. Hiç bir yere gidemiyorum. Hava durumunu sunan spiker bu gece 25 santim daha yagacagini söyledi. 25 cm karin kaç kürek edecegini biliyormusun ?
28 Aralık: Kusbeyinli spiker yanilmis. 83 santim daha yagdi. Bu gidisle karlar yazdan önce erimez. Kar temizleme araci kara saplandi ve hiyar oglu
hiyar sürücü benden küregimi ödünç istedi. Karlari temizlerken tam alti kürek kirdigimi ve sonuncusunu da onun kalin kafasinda kirmaktan zevk duyacagimi söyledim.
4 Ocak: Nihayet evden çikabildim. Markete gittim ve yiyecek aldim. Dönüste lanet geyigin biri arabamin önüne atladi. Arabamda yaklasik 3000 dolarlik hasar var. Bu hayvanlarin hepsini gebertmek lazim. Lanet yaratiklar her yerde varlar. Umarim avcilar hepsinin kökünü
kurutur.
3 Mayıs: Arabayi sehirde bir tamirciye götürdüm. Yollara dökülen bas belasi tuzlar yüzünden arabamin kaportasi çürümüs.
10 Mayıs: Florida'ya tasindım.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülmekten karnım ağrıdı,hatta gözümden yaş geldi:))Saklanası ve can sıkıldıkça okuyup kopulası bir yazı,ellerinize sağlık:)))

Tanya's dedi ki...

Tuğba,

Patladık gülmekten sabah sabah:)) Bloğa koydum ki ara ara okurum diye:))

Adsız dedi ki...

bunu ilk okuduğumda resmen gülme krizine girmiştim (benim okuduğum biraz kükürlü idi) tanıdığım herkeze yollamıştım süper ya
sibel

Tanya's dedi ki...

Sİbel,

Komiklerden komik beğen. Küfürlüsü daha komik olabilirdi hakatten:)))

Adsız dedi ki...

supermis, nasil kacirmisim ben bunu. ama gozun korkmasin Tanya'cim bu kadar da kotu degil Toronto ha ha!! :D cok opuyorum, Sevda.

ps: grup maili aklimda, gonderecegim soz :)

oytunla hayat dedi ki...

hahahaaaaaaaaa :))
eminmisin tanya hala kanada konusunda :D

EbrarG dedi ki...

çok eğlenceli günler bekliyor sizi:)

Unknown dedi ki...

bı ara kahkahalarıma bakam ıs arkadaslarımı gordum ve kahkaya devam ettım, -34 ler yasanıyor bılıyoruz ama bu kadar mı guzel anlatılır,ben sıze gıtmeyın dıyorum ama dınlemıyoosunuz:) Sibel

Tanya's dedi ki...

Sevdacım,

Ben Torontoda henüz hiç kar görmedim, kara kışta gelmedim ama kasımda hava gayet şahaneydi. SOnra ağlar ıyız ahaha:)))

grup mailini bekliyorum.

Öpücük

Tanya's dedi ki...

Oytunla hayat,

Ahahah çok komik değil mi yahu:)))

EMiniz artık dönemeyiz zaten:))

Tanya's dedi ki...

Ebrar,

Fun fun fun!

Tanya's dedi ki...

Sibel,

Yahu yazı çok komik:))

Eee artık karar verildi yazarım ordan 17. kürekte kırıldı diye:)))

figoltx dedi ki...

Süper! Çok güldüm Tanya'cığım.
Bu arada tekrar tekrar hayırlı olsun kararınız. Ben bu açıklamayı çoooook önce, hani Kanada'ya gidişlerimiz akabinde yaparsınız diye düşünmüştüm. Geç olsun güç olmasın! Sevgiler Addis Ababa'dan...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok iyi çok güldüm :))izniniz olursa paylaşmak isterim.

Eya dedi ki...

Tanyacigim...öncelikle uzuuuuun zaman oldu sana ugramayali, yazmayali. Ugramayali kararlar alinmis.. hakkinizda hayirlisi olsun, bazen TR´de yasamayi hayal ederken bazen de yurtdisindaki medeniyet daha cazip geliyor. Sizler icin güzel ve iyi bir deneyim olacagina inaniyorum. Bu yaziya da ayrica cok ama cok güldüm... sevgilerimle

zehra

Adsız dedi ki...

Çok içten ve çok komik bir yazıymış gerçekten :D Okuyup okuyup gülüyorum :D