Salı, Haziran 26, 2012

Saç meselesi

Derler ki kadınların ruh halini saçlarından anlayabilirsiniz. Ben saçlarımı çok sık değiştiririm ama bu hayatta inişler çıkışlar yaşadığımdan değil gibime geliyor. Seviyorum sıkca renk değiştirmeyi, kısa saçı, deli saçı.

Gel gör ki bu aralar biraz uzatasım var, çok değil, azıcık, omuzlarıma bile dökülmesin yine de şöyle savurduğumda gidecek bir saçım olsun istiyorum. Hani böyle rüzgarda efildesin birazcık, ama yüzümü gözümü kapatacak kadar da değil.

Şu anda en büyük derdim gidip uzayan saçlarımı biraz toparlatıp istediğim midele bir adım yaklaşmak, kısa saç için en şahane kim keseri twitterda bile sordu, yanıtımı buldum, şimdi tek mesele gidip kestirmek, biraz toparlatmak. 

Şöyle bir baktımda son 15 yıldır saçlarım hep aynı, boyatma süresine vabeste küçük değişiklikler var ama özde aynı..ee sıkıldım galiba!

 Evlenirken.
 Doğururken
 Atina'da bir resepsiyonda
 Çinde
Ofiste, saçlar henüz açılışken ki en fecisi budur hahahyt, iki haftaya toplar kendini.

Bunu da kişisel tarihime yazdım ki bu sefer vazgecmeyeyim. az da olsa uzatabileyim diye.

28 yorum:

YASAYAN EVLER dedi ki...

kısa saç pek yakışıyormuş sana!! savrulan saçla düşünemedim seni..bir dene bakalım...Ali'mi öperim...

Tanya's dedi ki...

Yaşayan Evler,

Aslında bende pek düşünemiyorum unutmuşum o hallerimi ama bir deneyesim var hani:)

ALi öpüldü bil:)

oytunla hayat dedi ki...

atinadaki halini çok sevdim ben :) tam senlik ;)
bakalım ne zaman çıkacak yeni haller, bekliyoruz :))

Esra dedi ki...

Bence kısa saç rahat ve havalı, bir de sadece blogdan bildiğim kadarıyla yakışıyor Tanya senin tarzına ama kişisel fikrim az biraz daha uzun çok daha güzel olur galiba, bekliyoruz fotoğrafları öyleyse.

Tanya's dedi ki...

Oytunla Hayat,

O beni de cok sevdiğim bir renk ve şekil ama pembe hali o kadar az dayanıyor ki:(

Dur bakalım:)

Adsız dedi ki...

bende en çok atinayı beğendim.ümran

Tanya's dedi ki...

Esra,

Çok uzun yıllardır kısacık saçlarım, becerebilirsem tamda dediğin gibi çok az daha uzunu olacak. Bir deneyim, pes etme ihtimalim çok yüksek ekieki:)))

derya ö. dedi ki...

Bu saç modelinin ender yakıştığı hatunlardansın hemşerim:)) Ben saç değiştirmenin psikolojiyle alakası olduğunu düşünmüyorum, en azından kendimce öyle, çünkü yaşım 32 olmasına rağmen boya değmemiş ve nerdeyse belime gelecek saçlarımla Rapunzeliha kıvamında dolaşırım ve her fani gibi duygu değişikliğim, dalgalanmalarım mevcut:)) Bu durumlarda saçımla oynamayı hiiçç düşünmedim doğrusu, tabii kişiden kişiye değişebilir:)) sevgiler...

Tanya's dedi ki...

Ümran,

Yaaa Atina güzeldi yahu..pembeli falan biraz da uzunca..ay uzatıp pembeler mi attırsam aldığım gazla:)

Tanya's dedi ki...

Derya,

Sevgili Şerim:))

Şİmdi kısa saç fena durmuyor ama bir deneyesim var.

Rapunzele veremem o kadar sabrım yok tabi de, saçın rapunzelini de çok severim, öyle akıl estimi değiştirilecek saç değil o.

Kuleden çok sarkıtma e mi?

Unknown dedi ki...

eheheh bende uzun saçlı resmin var....

nesrin dedi ki...

Tanyacım, süper olur emin ol... ne yapsan yakışır sana. Kendinle o kadar barışık ve öyle mutlusun ki, bu her halinde belli... Nesrin Bilgi

fatma artan dedi ki...

Kısa saçlarınla seni o kadar özleştirmişim ki Tanya, kafamda canlandıramadım. Her şeyi yakıştırdığın gibi onu da yakıştırırsın sen. Kızıl Tanya da fena değilmiş.

Tanya's dedi ki...

Alicim,

Ahahaha vardır tabi..ama saklıyoruz onları ehehehe

Tanya's dedi ki...

Nesrincim,

ne tatlısın sen yahu:)

Tanya's dedi ki...

Fatma,

Sadece bir deneyeceğim, olur mu olmaz mi bilemiyorum. Belki kısa saç devam ederim :)

Haydins dedi ki...

Atinadaki hali süpermiş Tanyajım :) Güzel kadınsın , kısa saç çok yakışıyor sana :)

Tanya's dedi ki...

Serpilcim:))

O senin güzelliğin:)

Az bir uzatacağım zaten öyle aman aman uzun değil.

Günümü şenlendirdiğin için de ayrıca teşekkürler:)

serrose dedi ki...

Kisa sacli ve sarisin Tanyasumun hastasiyim :D

balböcükleri dedi ki...

kısa sana yakışıyor be tanya.yinede değişiklik istiyor insan.bende belime uzanan saçlarımı yaz sonu kırptirip lösemi bir çocuğa peruk olsun diyorum.bakcaz.seninki kadar kısa kestirmekte yürek ister hani.

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Kisa sacli kadinlari cok seviyorum ben,cok cool ve de farkli bence.En cok atinadkini sevdim bende,hani cok kisa da degil,uzun da.hem sana hersey yakisir ki:0)

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

bene bende ama bir sıkıldım galiba:))

Tanya's dedi ki...

Balböcükleri,

Aaaa fikir şahaneymiş, sana destek olasım var ama saçım yok, tez elden uzatayım ben:)

Tanya's dedi ki...

Çileksuyu Sİbelcim,

Pek teşekkür ederim, kısa seacı seviyorum da ama şöyle bir efildesin istedim.

Çok uzun değil..azıcık belki atinadaki gibi birşey..bakalım:))

Tanya's dedi ki...

Figencim,

Yorumuna bişi oldu! Naptım bilmiyorum ama okudum:))

Uzatıcam derken rapunzel değil de şöyle önler az uzun, yine kısa tabi arka falan..bir becerebilirsem yayınlarım elbette:))
Öpücük.

Turkuaz Deniz dedi ki...

Kisa sacinin her hali cok guzel! Uzatmak istiyorsan uzat elbet, ellerini gecir soyle, efildet :) Sonra yine kestirirsin dayanamayip, ben de kisa ve uzun arasinda gidip gelenlerdendim, artik umrumda degil. Ikisi de mutlu ediyor beni. ozlemisim blogunu! doneyim ben de ufak ufak turkuaz denizime!

Turkuaz Deniz dedi ki...

aaa blogdan uzaklasaliberi yorum birakmayi da unutmusum!
bir araba yazmistim!
kisa sacinin herrr hali guzel ama uzat tabii istiyorsan. ben mutluyum hem kisa hem uzun sacimla artik, kestirince uzulmuyorum; uzayinca oynamayi ancak ogrendim :) gecen gun masa bile yaptim, eglencelik kivir kivir oldu.

Adsız dedi ki...

Bence de uzatmalısın.. oğlun çok sevecek bak emin ol :)