Çarşamba, Nisan 25, 2012

Reklamlar

Ara ara yazıyorum, ama çokta reklam kokan hareketlerden hoşlanmadığımdan abartmıyorum.

Geçen sene Ağustos ayında açtığım Leomio isimli bir e-ticaret sitem var benim, oğlana kullandığım ve kalitesinden 100% memnun kaldığım ürünleri yani anne- babalarla paylaştığım.

Neler neler var, acaip fanı olduğum Bugaboo, hem araçın kedisinden über memnunum hem de dünyaya sağladığı katkıdan, sonra Cybex, hem Bugaboo ile uyumlu anakucağı hem de araç koltuğunda bence bir numara, Trunki, en bayıldığım seyahat valizleri, Cloud B, uyku arkadaşları, Mellisa & Doug ahşap oyuncaklar, Ergobaby, bebeğimi karnımdan ayırmam dediğim dönemde tepe tepe kullandığım kanguru. Say say bitmez.

Velhasıl, yeni bebeğiniz olacaktır, olmuştur, ihtiyacınız vardır, sitemiz herkesin emrine amadedir, ve elbette blog okuyucuları bana ulaşırsa elimden geldiğince indirim de yapıyorum .

Bu arada bilmeyen kaldıysa da Leomio'nun bloğunda da  oğlana artık olmayan yepisyeniler memleketin her tarafına göndermekten acaip keyif alıyoruz.

İnternet alışverişi şahanedir, candır!

Okula giderim isimli çalışmamdan, soruyoruz mesela bu acaip çiceği kimle yaptın diye, Miss Anna diyor, sanırsın uzaya giden mekiğin içinde evladımız, analık babalık böyle bişeymiş.

2 yorum:

balim dedi ki...

O kadar guzel o kadar tatli bir bebisiniz var ki. Maşşaallah kaç 41 ben bilemedim :)

Tanya's dedi ki...

Balim,

Bin teşekkür:) Bizde seviyoruz kendisini:)