Çarşamba, Ekim 05, 2011

Irregular Choice

Ben ayakkabı hastasıyımıdr tam anlamıyla, ama öyle kahverengi olsun siyah olsun, 7 pond öğretmen ayakkabılarının değil, onları gördüm mü hemen ikilerim.

Bu sevdam yıllar içerisinde beni çeşitli markalarla tanıştırdı, ancak bu markalar içinde asla ama asla vazgeçemeyeceğim bir marka var ki dillere destan. Irregular Choice, kısaca IC..

Aman ne kirazlılar, ne mikililer, neler neler, bir turkuaz botum var mesela, utanmasam yaz kış giyeceğim, o kadar seviyorum.

Bugün ayakkabı yazdım durdum ama IC çantam var kolumda, buna da bayılıyorum üstelik, artık öyle siyah, kahve çantalarla vedalaştım, rengarenk bir insan oldum.

Haa birde en komiği bu çanta ve ayakkapları kurumsal kıyafetlerimle bayıla bayıla giyip toplantılara gidiyorum ehehehe.



Yaşasın Robotlar isimli çalışmamdan.

Hiç yorum yok: