Salı, Ekim 11, 2011

Bir Kumaş bez annesi..Işıl!

Işıl anne kumaş bez kullanıyor, dedim ki deneyimlerini paylaşır mısın? Bloğumda yazmak, düşünenleri yüreklendirmek isterim. Saolsun "Hayhay" dedi.

"Ben herşeyin içindekiler kısmını okurum.Hazır bebek bezlerinin içindekiler kısmını da okuyunca içinde bir sürü madde olduğu görülüyor.Ben evde yıkanabilir bez kullanıyorum dışarı gezmeye gittiğimizde hazır bez.Bezini sık sık değiştirmeme rağmen hazır bez kullandığım zaman oğlumun cildinden ufak beyaz beyaz toplar çıkıyor.Bu bile beni üzüyor.Çok pimpirikli bir anne değilim ama elimden geldiğimce oğlumu doğal olmayan şeylerden uzak tutuyorum.ayrıca doğayı da çok seviyorum .Bu biraz nasıl anlatsam bu bezleri kullanmak biraz farkındalık meselesi.Sokakta bir hayvanı görünce onunla soluduğu havayı paylaştığı için bile nefret eden, hayatında hiç ağaç ekmemiş, çocuğunun yediği çikolata kağıdını yere atmasına izin veren bir kişiye bu bezleri kullanın bu bezler doğaya zarar vermiyor noktasından yaklaşmak çok zor.Bu noktada işin ekonomik kısmından yaklaşılabilir.Bunun için de reklam gerekli.Bu bezleri ilk defa senin bloğunda gördüm ,öyle öğrendim.Şimdi bazı bazı bebek dergilerinde reklamı çıkıyor.Reklamı olmayan bir ürünü insanlara tanıtmak çok zor bence bu bezlerin reklamı televizonda çıktığı zaman ekonomik olmasından dolayı kullanımı artacaktır.
Işıl"

Hiç yorum yok: