Cumartesi, Haziran 18, 2011

Baba olmak

Yarin babalar günü, benim anneliğimin ikinci sevgilimin babaliğinin sayisiz babalar günü. İyi ki Leo'yu bu şahane adamdan doğurmuşum dediğim heran bizim evde babalar günü, yani hergün. Annelikle ilgili hergün yeni birşeyler öğrenirken, bu şahane babasız aslında bir hiç olma ihtimalini hergün tartiyorum ben ve hergün şükrediyorum.

Ve o yüzden biricik sevgilimin, tatli oğlumun babalar gününü keyifle kutluyorum, nice güzel günlere, ve hergün bu güzel mucizeyi geçireceğimiz şenlik tadinda günlere diyorum.

Son zamanlarda sancili günler geçiren biricik babama da buradan teşekkürü borç bilirim, beni doğurduğu, kendi görüşleri ile yetiştirdiği ve var ettiği için!

Hayatimdaki tüm babalarin benim için önemi anlatilmaz.hepinizi çok seviyorum.

Tüm babalarin, baba olacaklarin, baba hissedenlerin tüm günlerinin babalar günü tadinda gecmesi dileğiyle, iyi pazarlar.

Hiç yorum yok: