Salı, Şubat 15, 2011

Sedef halleri

Bloğumda zaman zaman sedef hastalığım olduğunu, şu doktor bu doktor gezdiğimi anlatırım, bu sefer sonuç almadan yazmak istemedim. bir aydır Prof. Dr. Vedat Sezer'e gidiyorum, sedeflerim sadece fototerapi ve vazelin (yanlış okumadınız vazelin) ile gecti..o kadar mutluyum ki.

Şimdi işin özü şu, aslında güneş ışığının zararlı dalgalarını ayırmışlar kenara koymuşlar, bir takım floresan lambalara da güneşin sedefe faydalı ışınlarını tıkmışlar, bana maximum 4 dakikalık bir tedavi uyguluyorlar, haftada 3 kez, çillop gibi oldum. Babama olan sıkıntımdan bir iki çıkmaya çalışıyor ama onu da bastırıyorlar. Bu iş bitikten sonra gidip haftada bir ışınlanıcam ki aldığım onca kortizondan sonra buna can kurban.

Vedat Hocanın birde asistanı var..Sultan Hanım, o anlattı bugün, aslında verdikleri işinlar güneşin Avustralya'ya kışın yansıttığı ışınlarmış, insanlar kayak beldelerinde mayo ile oturup sedeflerini tedavi ederlermiş, ,isim de verdi de ben burda vermemeyeyim..

Böyle bir haller, biliyorum sedefle alakalı çokta mail gelir zaman zaman bana, Vedat Hoca'yı gönül rahatlığı ile öneriyorum...ahanda sayfası şurada...

Ofis halleri isimli çalışmamdan..

Hiç yorum yok: