Perşembe, Şubat 03, 2011

Çengel,

Sabah gelirken gördüm, bir ıslak hamburgercinin yanında bir tane daha aynısından, bizim sokakta bir manükürcü açıldı, hop bir ayda 5 tane daha, kasap vardı mesela kasap, hop hemen yanına bir tane daha..milletce herşeyimiz kopyalamak üzerine kurulu, biraz yaratıcı olayım, biraz girişimci olayım yok.

Köfteci acılsın sokakta hemen yanına adım gibi eminim köfteci açılır. Böyle acaip bir milletiz biz.

Tek olan şeylere bayılıyorum ben..mesela Göztepe parkından trafiğin aksine sahile doğru inin, inin,inin, tam orda solda bir tapacı açıldı, iki masa içerde iki de dışarıda, şarabınızı içebiliyorsunuz, çayınızı da, minicik, samimi bir dükkan, biz cumartesileri arada uğrayıp keyifleniyoruz...Adı mı..adı Çengel,

Ve umud ediyorum yanına yöresine kötü kopyaları açılmazda keyifle çalışmaya devam eder bu güzel dükkan..tavsiye ederim.

Şöyle bir yazı yazdım Leo Mio'ya..

Memleket manzaraları isimli çalışmam...Bi girme kardeş..bi girme..

Hiç yorum yok: