Salı, Ağustos 17, 2010

Sevgilimin organik bebeği..18/06/2010

Aliş aramıza katılmadan önce uygulamak istediğim iki mevzu vardı, biri bezsiz bebek..bir diğer kumaş bez..
İlkini arada bir deniyorum..ALişin ne zaman çiş ve kaka yaptığını biliyorum..günde bir kere yakalasam kardır diyorum..bunu ayrı post yapacağım..biraz daha başarayım da hele bir....bugün sözetmek istediğim ise kumaş bezler.

Deneme setini aldığım kumaş bezlerle bugün üçüncü günümüz...Alişin hiç bir şikayeti yok....mutlu mutlu gülümsüyor..dünyaya küçük bir katkım oluyor diye..benim de....oh be diyorum bugünde dünyaya kendi cöplerimizi eklemedik..oh be içtiğimiz suya..soluduğumuz havaya en azından Alişin kakaları ve artık bezleri karışmayacak..oh be diyorum...oğlanın sperm üretiminde bir arıza çıkmayacak..oh be diyorum kağıt bezlerdeki kanserojen maddeyle Alişin poposunu vedalaştırdım..oh be diyorum şimdi...denemeye devam edeceğim ara ara da ilgilenenlere bilgi vereceğim...arada bir sıkıcı anne blogu olabilirim hehehe...

Sevgilim bayılıyor Alişe..benim organik bebeğim diye kucaklıyor onu...

Bu arada eklemek istediğim..bezleri kaka ve çişlerden arındırıyoruz..beyaz sabunla..kovada bekletiyoruz 12 saat..daha sonrasında antibakteriyel çamaşır deterjanı ve yumuşatıcı eşliğinde makinede 60 derece yıkayıp adanın serin rüzgarlı balkonunda kurutuyoruz..isteyenler makinede kurutabilir de üstelik...hiç zor değil..



Organik popo..



Organik poponun BPA Free emziği...

Hiç yorum yok: