Salı, Ağustos 17, 2010

Kiki..Galata Moda..Beyoğlu..Aliş...Siso...Kero..28/05/2010

Biz bugün heyecanla uyandık...Aliş ile ilk kez karşıya gecmek için..Kiki'mizi görmeye..Beyoğlu havası almaya..Sevgili ile yemek yemeğe..biraz keyif etmeye karşıya geçmek için...

Galatamoda'ya gittik..benim tek ilgi alanım Kiki'nin standı idi..zira Şebo'dan tüyoları almıştım..tam benlikmiş..birde ne göreyim...adeta yağmalanmış ortalık..pek sevindim laf aramızda..maşallah deyip popomuzu kaşıyoruz...üzerime olan bayıldığım aşağıdaki elbiseyi aldım..sipariş üzerine çalışılma sözünü kopararak Kikiciğimden...ah heyecanla bekliyorum..



Bu seferde teleobjektif yok..derin sohbette sevgili direk yakalamış bizi...

Aşağıdaki elbise de Kiki'nin şahaneliklerinden biri..sona kalan dona kalır hesabı herşeyden alasım vardı..kendime göre tek elbise bulup..direk atladım elbette...buna da şükür..ya cumartesi gitsem..hele de pazar...mecburen askıları alıp dönecekmişim hehehe...



Hazır Beyoğluna gelmişken Tünel'e gitmeden olmaz dedik..en sevdiğimiz mekan House Cafe...Hem Aliş görsün bilsin..hemde aç karınlarımızı dolduralım diye...

Farkettik ki Alişli hayatımız öncekinden çok başka değil...her yere gidebiliyoruz..hiç birşeyden eksik kalmıyoruz...çok şükür...

Dönüşte canım ablam Siso'ya uğradık..40 günlük olan Alişe 40 ucurması yapmış biricik Sisomuz ve Keromuz...yumurtalar...ipek mendiller...alim olsun diye kitaplar kalemler...ben baby showerlara kıl olurum..birşey yapılacaksa kendi geleneğimizi yaparım derim..ama maalesef geleneklerle de aram pek sıkı olmadığından genelde de es gecerim..gelin hamamı...gelin kınası acaip kıl olduklarımdır mesela..ve fakat Siso'muz 40 uçurunca bizde ucuruverdik..oğlanın görüp göreceği tek cemiyette bu olsa gerek...5 kişilik cemiyet hahayt...tam bizlik..samimi ve içten..gösterişiz ama karşılıksız koşulsuz ve sevgi dolu...beklentisiz...



Ha yukarıdaki pakete Doktor gelince birde mesir macunu ilacı ekledi...oğlanın sevişme potansiyelini artırmak için..yuvarlandık gülmekten elbette...

Bugünü de böylece bitiriverdik..su gibi...



Gecen sabahtan hoş bir kare..yakalanmışız yine heheh...Aliş göbekte bağlı...en sevdiği yer..bunca sıcağa rağmen...

PS-Saclar değişti..doktordan izin koparmak süreti ile..diplere hiç dokunulmadı...siyah bırakıldı..devamı platin..ona da çok şükür...

Hiç yorum yok: