Salı, Ağustos 17, 2010

Anneler günü..iş güç..iyi ki doğdun canım annem...08/05/2010

Bu benim ilk anneler günüm..anne olarak...yıllardır annemin anneler gününü keyifle kutlarken..birden sudan çıkmış balığa döner miyim?..her zamanki seremoninin yerini bir başkası alınca alıklaşır mıyım?...Anne oldum diye anneler gününün baş kahramanı olmaya hak kazanır mıyım?...

Pazara tüm sorularımın yanıtını almış olacağım...

Ama şu kısacık sürede anladığım birşey var...kusmuk kokusunun hiç bu kadar güzel olduğunu bilmezdim..kokla kokla..içime çek çek..helak oluyorum...bu mudur..budur...

Bu arada gecen hafta iş sebebi ile sevgili ile kolkola girip bir resepsiyona gittik..doğum yaptığımın 15.günü..bu anı canlı tutayım..bir not düşeyim istedim...Aliş geldikten sonraki işle alakalı ilk hedefim buydu...oldu..ikincisi yolda...bakalım becerebilecek miyim?..evet göbeğim var..doktorum 1 ay içinde toparlayacağını söyledi..sonrada yoga ve spor yapmamı istedi..20 günüm kaldı..bekleşiyorum...



Perşembe günü Annemin doğumgününü kutladık..hediye paketi yaptığımız Alişi o günlük ananesine verdik.."aldığım en güzel hediye"dedi..bizde bayıldık...çok yaşa annem çok yaşa..hep keyifle yaşa...

Hiç yorum yok: