Salı, Ağustos 17, 2010

Al bakalım sana bokunda boncuk buldum bloğu..

Bugün itibariyle sevgili oğlum Leo Ali seninle alakalı postlarımı platin rengi saçlarımdan ayırmaya karar verdim. Olmuyordu senin kakalı bezlerinle benim diyet recetelerim, yogalarım, platin saçlarım hehehe..bu demek değil ki seni sevmiyorum. Seni dünyadaki herşeyden daha çok seviyorum ve üstelikte sonuza kadar bu sevgi..karşılıksız koşulsuz..

Söylemeden geçemeyeceğim..babanı o biricik sevgilimi de en az senin kadar çok seviyorum...

Ha birde bloğun adına gelince, en az bizler kadar anarşik olacağın için, şu anki melek hallerine aldanmadım, ileride hep itişeceğimizden şöyle bir Kramer Kramere karşı effekti vereyim istediğim seninle olan maceralarımız anlatacağım, aslında senin olan bloğa.

Bu benim sana aramıza hoşgeldin, iyi ki bizi seçtin hediyem...

2 yorum:

Ersin dedi ki...

heyoo sevgili ben de ikinizi de çok seviyorum, heyecanla içinde uaşamışta olssam maceralarınızı bekliyorummm

Tanya's dedi ki...

Maceralar yolda..şimdilik melek maceraları..daha sonra kelek hehehe.