Salı, Ağustos 04, 2009

Leonard Cohen


Müzikseverlerin yıllardır beklediği, efsanevi ozan şarkıcı, Kanadalı yazar, şair, söz yazarı ve müzisyen Leonard Cohen, 2009 Dünya Turnesi kapsamında iki özel konser vermek üzere İstanbul’a geliyor....ee biz de ne yapıyoruz?..yarın saat 21.00'de Açıkhava'da aylar önce aldığımız koltuklarımıza içimiz içimize sığmayarak oturup mest oluyoruz...Sevgili çok sever Leonard Cohen'i...Bu da benden ona küçük bir sürpriz...Aşağıdaki lirikler de benim en sevdiklerimden...


If you want a lover

Ill do anything you ask me to

And if you want another kind of love

Ill wear a mask for you

If you want a partner

Take my hand

Or if you want to strike me down in anger

Here I stand

Im your man

18 yorum:

SİYAH ULAN! dedi ki...

ozan-şarkıcı kavramını açıklayabilir misiniz? (ilk defa duydum da) bildiğimiz halk ozanlarının modern versiyonu gibi bir şey canlandı kafamda..

Tanya's dedi ki...

Siyah Ulan,

Doğru canlanmış..LC sadece şarkı söylemekle kalmıyor çokta iyi bir şair..çeşitli kitapları var..şiirleri pek çok şarkıcı ve söz yazarını etkilemiştir.

O yüzden sadece şarkıcı demek eksik olur..haksızlık olur.

serrose dedi ki...

Ohhhh gezin eglenin tadini cikarin
iyi eglenceler
sevgiler

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Bin teşekkür.

Ersin dedi ki...

Gerçekten yaşayan efsane bu ozan, ben onun şiirlerine hayran olmuştum 1971 yılı idi ağabeyim dinlerdi ben tabii hemen ilgi duymuş şiirleri okumuştum öncelikle. geçen sene atina da konser vereceğini görünce acaba bize de gelir mi demiştim.... geliyor ne güzel 37 yıl gekledim eme umarım çok keyifle dinleyeceğiz. aylar önce bu biletleri (üstelik te çok pahallı) alarak bana yaptığın sürpriz için bin teşekkür... iyi ki varsın hep ol can sevgili

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Keyifle dinleyelim..büyülenelim..

Biletlerin lafı bile olmaz..büyük keyif benim için..

Çooook.

sinem (adacim) dedi ki...

Aaa güzel sürpriz olmuş bu:)) İyi seyirler, iyi dinlemeler...

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Sevgili bayılır Leonard Cohene...bende enfes bir konser olacağına adım gibi eminim.

Öpüyorum.

Sedeliko dedi ki...

"famous blue raintcoat"

And what can I tell you my brother, my killer

der, ki konserlerinde bu şarkıyı söylemez ama bu sene söyleyecek...

bu arada doumgünü için yaratıcısı olarak sonsuz teşekkürlerim senin için;))

mermaid dedi ki...

ben leonard cohen'in hastasıyım. bi dahaki gelişine artık:) o kadar şanslı olursam.
ayrıca herkese senin gibi bir sevgili dilerim:))) şaka bir yana eş ruhların birbirini bulması ne güzel. sonsuz keyifler dilerim.

Tanya's dedi ki...

Sed,

Bakalım söyleyecek mi..heyecanlıyız.

Aaaa rica ederim..ne demek..her zaman.

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Bir daha ki sefere dilerim olur ama biliyorsun 74 yaşında artık..keşke gidebilseydiniz.

Şimdi herkese benim gibi bir sevgili benim sevgiliyi biraz bozar..hahahyt..elbette şaka ama coğu konuda çok iyi anlaşıyor..kıymet veriyoruz..o yüzden de herşey yolunda...ee sen zaten biliyorsun bu durumu.

Ersin dedi ki...

Its four in the morning, the end of december
Im writing you now just to see if youre better
New york is cold, but I like where Im living
Theres music on clinton street all through the evening.

Hahhaa Famous blueraincoat, sed neredene de hatırladın en sevdiğim şarkılarından bu aslında galiba hepsini seviyorum...

Evrim Ozkan dedi ki...

Tanya bu sabah joy fm de soylediler, kızıda İstanbul konserinin resimlerini çekecekmiş. Bu gece dolunay eşliğinde ne de güzel izlenir bu konser. Misssss....

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Bu gece keyifle dinleriz..blueraincoatu da söyleyeceği söyleniyor.

Çoook

Tanya's dedi ki...

Evrimcim,

Evet evet kızı da fotoğrafları çekecekmiş..

Pek heyecanlıyız..birde bu gece fullmoon imiş..şahane olacak eminim..

Ersin dedi ki...

çook

Tanya's dedi ki...

Hadi bakalım toparlan..gidiyoruz..

Çoook!