Perşembe, Eylül 04, 2008

Amatör Terziler

Vaktin birinde sevgili Barton çok güzel bir yazıya başlamıştı..."Amatör terziler var burda bu akşam..kendi söküklerini dikemeyen....." diye..bunun üzerine hep çok düşündüm sonra...amatör terziler...

Bu aralar insanlarla hep ve çok konuşuyorum...bugünkü konumuz ise psikologlar..ben mesela kendimden küçük bir psikoloğa hayatta gitmem..benim hayat tecrübemin yarısını yaşamış birinin bana ne faydası olur diye...sevgiliye anlatırım boşaltırım içimi ..hoş bazılarınız kızabilir ama ben psikoloğa da gitmem sanırım...gittiğim psikolog mesela hayata dair herşeyi çözüp mü oturur karşıma...sanmam...onun da çözemediği bir dünya hadise illaki vardır...ee o zaman benim derdime derman olma ihtimali?...hiç yok..

Sacı başı bir tarafta kuaför...hiç sevmem..kendine faydası yoksa benim saçlarıma ne yapabilir..o yüzdendir ki aynı zamanda saç gurum da olan sevgiliye kestiriyorum saçları..

Dişleri eğri büğrü diş hekimi olur mu hiç..var..ben gördüm...

Doğum yapmamış doğum koçu...hayatta olmaz..ama var..hemde şu ünlülerin doğum koçu..

Stil sahibi olmayan stilist olur mu? Ay bir dünya..ben moda işlerinden anlamam ama onu da gördüm vallahi yahu..

Bu örnekler o kadar uzar gider ki..bir post yetmez bu işe...nedenini ben çözemedim..bilen varsa bi deyiversin bana da...

17 yorum:

Taylan Sezginer dedi ki...

genel olarak tüm politikacıları bu tanımladığın formatta kabul edebiliriz mesela:)))

Tanya's dedi ki...

Format sahibi sensin bartoncum, ben sadece çeşitleme yaptım..

Politikacılar ise bingo..

Ersin dedi ki...

aslında bence birilerini amatör terzi olarak betimleyebilmek için de sökükleri dikmiş profesyonel terzi olmak gerek peki kime göre.... bence herbirimiz bence amatör terzileriz zira bir yeri diksen diğer taraf sökük, kişi baktığı yöne göre kendisini profesyonel diğerini amatör görebilir bir de o amatör terzinin bakış açısından kendine bakmalı... ben mesela amatör terziyim, ömür boyu sökük dikeceğim, bitti zannedeceğim ama birileri beni hala amatör terzi görecek.... öte yandan yukarıdaki yazın ile hem fikirim sevgili.ellerine sağlık hayatımdaki en güzel ve net olam terzilik mucizesi ise sensin, daha başka tabiri ile seninle mutluluğun resmini yapabildi..çok şükür çok şükür..

Ersin dedi ki...

yukarıdaki post ta son cümle şöyle olacaktı.

===============================
hayatımdaki en güzel ve net olan terzilik mucizesi ise sensin, daha başka tabiri ile seninle mutluluğun resmini yapabildim..çok şükür çok şükür..
==============================

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Maalesef var amatör terziler etrafımızda..çok hemde..herşeyi bilen ama bazen içi boş..hayatları boş..

Bende amatör terziyim öte taraftan..hayata yetişmeye çalışan..bazen becerebilen bunu..bazense soluk soluğa kalan..

İkimizin terzilik mucizesi ise oldu..amatörde değil...tam oldu..

Ersin dedi ki...

Canımsın sevgili, neyse yaw bi sağlam terzilik yaptık çok şükür, maşallaaaah maşallaaaaahh GGÇ

zeya dedi ki...

yurtdışı görmemiş eğitim danışmanlarını da koyar mısın sıraya :):):)Valla varlar..

bir de bir daha ki buluşmamızda sana bir piskolog macerası anlatayım şaşıp kal :)

july dedi ki...

Sevgili Tanya......
söküğünü dikemeyen terziye gidip gömlek diktiren..saçı kendinden geçmiş`; saç olduğunu unutmuş kuaföre; gidip saç şekillendiren..hayatı sadece bir penceresinden bakan; psikolağa gidip...bana hayatı tanımla..hayatla problemim var çöz diyen..Hayatı sorgulamayan,kendini tanımayan o kadar amatör hayat yaşayan insan var ki...biz amatör ruhlu olduğumuz sürece bu örnekler uzar gider.. gibi geliyor bana...

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Belki de ilk kez yaptık sağlam terzilik..

GGÇ hehe

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Ahahaha..vardır..valla vardırlar..o kadar cok ki işinin ehli olmayan adam..

Aaaa bak haftaya buluşalım...sen piskolog macerasını anlat hehe...Şebocum da gelir..dertli..

Öpüyorum çok..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Julyas,

Eee ne duruyoruz o zaman ruhları profesyonelleştirelim ama değil mi?

Dediğinde haklısın..sebep sonuç varsa eğer..amatör terzilerde sonuç..

Sevgiler,

defneyleyasamak dedi ki...

Psikolog konusunda ben de öyle düşünürdüm, doğurduktan sonra dellenip bigün yolum düşene kadar. Genel olarak bi yorum yapmak haddim değil Tanyacım ama en azından benimki bana sadece burnumun dibinde olan ve senelerdir sormaya cesaretim olmayan soruları kendime sormamı sağladı. En basit ve genel misal "nesinden vazgeçemiyordun onun" dedi, nası basit bi soru dimi, çok komik belki ama nesinden olduğunu sormamışım bile ben kaç senedir kendi kendime. Özetle, sen anlatıyorsun o dinliyor'dan biraz farklı bi durum, sen anlatıyorsun ve o öyle bir soru soruyor ki, bugüne kadar ne bir arkadasının ne de yakınının ve en önemlisi ne de kendinin bu soruyu sormadıgına sasıp kalıyosun... Yani ben şaşıp kaldım en azından :) Bu da böyle bi macera oldu işte :)))

Tanya's dedi ki...

Tubacım,

Mutlaka istisnalar vardır..kendi kendine çözemediğin sorunlarda illaki yardımcı olabilirler..benim doğum sonrası durumum oluşmadığından ciğerden atıyorum hehe...sonrasında bana hatırlatırsın ben dellenirken...

Yaw yine de ne bilim..ben anlatmam mı acaba derdimi..bilemedim bak şimdi..

Öpüyorum

Ersin dedi ki...

Yaptık çok şükür... can

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Pek şükür hehe..

Sardunya dedi ki...

Tanya
Ah Tanya

Sana ulaşmaya çalıştım email adresinden
Ulaşamıyorum dün geceden beri.
Hep geri dönüyor:(

Ailemizin son ütücüsü Sardunya
sonsardunya@gmail.com

Tanya's dedi ki...

Sardunya
Ah Sardunya,

Hayırdır..maillerde cuma teknik bir arıza vardı..merak..