Cuma, Şubat 16, 2007

Yeni haller!

Dün akşam ashram'da beraber çalıştığımız insanlardan biri bana şöyle dedi:-" Uzundur söylemek istiyorum sana bunu, yüzündeki karanlık gitti, her ne yapıyorsan çok iyi yapıyorsun ve çok iyi görünüyorsun"..ben bunu zaten içimde hissediyorum ama dışarıdan görünüyor olması ben çok sevindirdi..sabah ilk iş geldim ve eski/yeni resimlerime baktım..gercekten fark var mı diye?..
Eski hal

Yeni hal I

Yeni hal II


bana varmış gibi geldi...çok hemde..saolasın tatlı kuş..iyi ki varsın!


5 yorum:

ece arar dedi ki...

o güzel gülümsemen eksilmesin. hep mutlu ol.
tanrı hepimize o yeni hallerden versin:)

Tanya's dedi ki...

Canım ya saolasın..haller yakındır..iste yeter ki:)

Sebnem'den dedi ki...

süppersin tanya...iç huzurun gerçekten yüzüne yansımış..iç huzurunu sana yaşatan(lar)hep seninle olsun..sen de onlarla...

Sybella dedi ki...

İnsanın içi yüzüne vuruyor...Yani mutlusun...Gözlerin ışıldıyor şekercim...

Sybella dedi ki...

Şekerim mutlusun diye bizi neden mahrum bırakmaktasın acep yazılarından:(